در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

آموزش کار در مشاور املاک

اگر شما درحال خواندن نوشته نحوه کار در مشاور املاک هستید، یعنی قصد دارید آموزش کار در مشاور املاک را شروع کنید؛ اما قبل از آن باید بدانید کار مشاور املاک چیست؟ و چه ترفندهایی برای اینکار وجود دارد. مشاور املاک یکی از مشاغل پردرآمد در جهان است و باتوجه به اینکه پردرآمد هست یکی از پیچیده ترین مشاغل در جهان شغل مشاور املاک است. نحوه کار در مشاور املاک را باید حرفه ای یادداشته باشد و بتواند مدیریت کند.

آشنایی با کار مشاور املاک:

مشاور املاک یعنی فروختن گران‌ترین کالای اساسی مردم؛ به همین خاطر این شغل در چهارمین صنعت پولساز جهان قرار گرفته که در ایران ۹۰% این سهم متعلق به بازار مسکن است. پس باید شگردهای طلایی این کار را بلد باشید و بدانید که چه موقع باید از آنها استفاده کرد.

چگونگی نحوه کار در مشاور املاک:

ما در اینجا می‌خواهیم به یکی از ترفندهای اینکار با عنوان چگونگی متقاعد کردن مشتری هنگام لجبازی در معامله اشاره کنیم. اگر در معامله یکی از طرفین معامله دارای انعطاف لازم نبود، بگذارید تمامی حرف‌هایی که دارد را بزند و مانع از صحبت کردن او نشوید.

در واقع شما باید با مدیریت، شرایطی را فراهم کنید که دو طرف حرف‌های خود را بزنند تا شما نقطه مثبت ماجرا را به دست گرفت و ادامه روند کاری را پیش ببرید. اگر متوجه شدید که به هیچ طریقی فرد دست از لجبازی برنمی‌دارد با یک عذرخواهی از دیگر فرد معامله، آن را بیرون کشیده و یک مذاکره دو نفره داشته باشید. دقت کنید این ترفند برای زمانی است که تمامی حرف‌ها گفته شده و دیگر راه حلی باقی نمانده است. استفاده از این ترفند درجای درست نیازمند هوش و درایت بسیار است که شما باید به کار بگیرید تا کنترل میدان معامله از دستان شما خارج نشود.

خواندن
کتاب آموزش مشاور املاک

چگونه به ترفندهای کار مشاور املاک دست یابم؟

خب دوستان اگر شماهم خواستار یادگیری شگردهای طلایی بیشتر در این رابطه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با آموزش کار در مشاور املاک ما همراه شوید تا نکاتی که درخصوص نحوه کار در مشاور املاک وجود دارد، فراگیرید.

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *