در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

معجزه برای مشاورین املاک (مهرداد) – آموزش املاک

معجزه برای مشاورین املاک

معجزه برای مشاورین املاک (مهرداد)
اتفاقات خوبی که برای مشاورین املاک در این شغل رخ می دهد
روزانه مشاورین املاک زیادی با من تماس می‌گیرند و راجع به شکست ها و موفقیت هایی که در این شغل به دست می آورند مشورت می گیرند.
شغل مشاورین املاک به نحوی است که هر کسی نمی تواند در این شغل ماندگار باشد.
دلیل اصلی این موضوع هم مشخص است افرادی که در شغل املاک فعالیت می کنند دارای هیچ گونه حقوق ثابت و مزایای خاصی نسبت به شغل کارمندی نیستند. چرا افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند صرفاً به واسطه پورسانت و کمیسیون ای که از قراردادهای خودشان به دست می آورند صاحب درآمد میشود.

داستان مهرداد
مهرداد که وارد شغل مشاورین املاک شده است از شهر دیگری وارد تهران شده است و تصور می‌کند که می‌تواند در این شغل موفق شود، به گفته خودش در مدتی که در دفتر املاک مشغول به کار بود تلاش و کوشش بسیاری بخرج داد تا بتواند قراردادی را به سرانجام برساند.
ولی متاسفانه هر چه تلاش و کوشش می کند قراردادی به سرانجام نمی رسد و در نهایت او نا امید می شود و تصمیم می‌گیرد برای مدتی به شهر خود باز گردد.
در مسیر برگشت خط کاری او زنگ میخورد به یکی از مشتریانی که قبلاً ملکی را به عنوان نشان داده بود تماس میگیرد و اعلام می کند که قصد خرید فوری ملکی که توسط مرداد نشان داده شده بود را دارد و اگر امکان دارد امروز عصر برای اوبا مالک جلسه را هماهنگ کند.
بلافاصله مهرداد با مالک تماس گرفته و قراری را برای بعد از ظهر هماهنگ می کند.
در همین حین از اتوبوس پیاده شده و سریعاً مسیر برگشت به سمت تهران را پیش می‌گیرد و بعد از ظهر قرار داد و با موفقیت انجام می شود .
نکته مهمی که در این داستان وجود دارد این است که کار املاک نیاز به شکیبایی و صبر دارد و تنها افرادی در این کار موفق می شوند که بتوانند پشتکار و صبر را داشته باشند.

خواندن
قولنامه - آموزش املاک

داستان جالب دیگری که برای یکی از مشاورین املاک که از شهر شیراز برای فعالیت در دفتر املاکی در منطقه یک تهران رخ داده بود را برای شما تعریف می کنند نام این مشاور مهرداد بود و مهرداد تعریف کرد که من از شیراز به سمت تهران حرکت کردم و چون آگهی های استخدام دفاتر املاک تهران را دیده بودم و متوجه شدم که قطعاً مشاورین املاک تهران درآمد خوبی دارند و در در مقابل مدیران دفاتر نیز امکانات ویژه و خاصی به مشاوره می دهند ترغیب شدم برای ایجاد درآمد بیشتر به تهران بیایم بعد از چند ماه تلاش مستمر شبانه روزی به هیچ کجا این رسیده‌اند و نتوانستم حتی یک قرارداد به سرانجام برسانم بسیار افسرده و ناراحت شدم و تصمیم به برگشت به شیراز داشتم همین که در حال برگشت بودم تلفن من زنگ خورد و مشتری که چند روز پیش ملکی را به او نشان داده بودم اعلام کرد که قصد خرید نهایی دارد و در صورت امکان جلسه آن ملک در دفتر املاک گذاشته شود و به راحتی هرچه تمام تر آن قرار داد نوشته شد

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *