در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

تخفیف برای خرید – آموزش املاک

تخفیف برای خرید

معرفی فایل به مشتری املاک

مشاورین املاک هر روزه باید فایل های خود را مورد بررسی قرار دهند و جدا از اینکه با فروشنده راجع به قیمت آن صحبت کنم و سعی بر این به نمایند که قیمت را کم کنند باید بتوانند فایل های خوب را به صورت شخصی در آورند تا بتوانند زودتر به نتیجه برساند.

فایل شخصی در املاک یعنی چه؟

زمانی که فروشنده ملک خود را در سایت های عمومی مانند دیوار و شیپور آگهی میکند، عملاً اون فایل در اختیار تمام مشاورین املاک آن منطقه قرار می گیرد. چون یکی از کارهایی که مشاورین املاک باید انجام دهند ،این است که هر روز در سایت های مختلف فایل های شخصی را جستجو کنند و همچنین یکی از مشهور های مشاورین املاک این است که بتوانند فروشنده را متقاعد کند که فقط با آن مشاور و آن دفتر املاک همکاری داشته باشد.

معمولاً مشاورین حرف های پیشنهادات وسوسه آمیزی به فروشنده می دهند تا او را متقاعد کنند که فایل خود را به هیچ دفتر املاک دیگری معرفی نکند.
معمولاً یکی از این پیشنهادات این است اگر فقط با دفتر املاک ما همکاری داشته باشیم ما ملک شما را بیشتر از قیمتی که در نظر داری برایتان می فروشیم.

خواندن
اتفاقات عجیب در زندگی - آموزش املاک

چطور از فروشنده تخفیف بگیریم

بهترین ترفند برای اینکه بتوانید قیمت نهایی ملک را به دست بیاورید و در آن واحد تخفیف خوبی از فروشنده بگیرید این است:
” خریداری دارم که ملک خود را فروخته و تمام پول او نقد است و می تواند ظرف مدت ۱۰ روز انتقال سند را انجام دهد و کل مبلغ را با شما تسویه کند، با این شرایط پرداختی قیمت نهایی شما چقدر است؟ ”

چطور به خریدار قیمت نهایی و تخفیف خورده را اعلام کنیم؟

یکی از اشتباهاتی که مشاورین املاک در معرفی و پرزنت مشتری خود انجام می دهند این است که قیمت نهایی ملک را همان ابتدا به مشتری می گویند، در حالی که شما هر قیمتی به مشتری خود اعلام کنید بازهم او توقع تخفیف دارد. حتی اگر قیمت را پایین‌تر از حد بازار به مشتری خود اعلام کنید بلافاصله به این فکر میکند که چرا قیمت پایین است و شاید مشکلی در این ملک وجود داشته باشد.

اگر مشتری ملک را پسندید چه کار کنیم؟

به محض اینکه احساس کردید مشتری شما ملکه مورد نظر را تا حدی پسندیده است به جای اینکه بلافاصله قیمت نهایی را به او اعلام کنید، پیشنهاد برگزاری جلسه را به او بدهید.
حتی اگر قیمت نهایی و امضای فروشنده را میدانید اجازه دهید خریدار خودش برای رسیدن به تخفیف تلاش کند.

یکی از استراتژی هایی که در شغل مشاور املاک بسیار جواب خواهد داد اگر فایل شما شخصی باشد و اگر مطمئن شده باشید که مشتری ملک را پسندیده است به خصوص در موارد اجاره ماجرا از این صورت است زمانی که با مشتری وارد ملکی می شدم و مطمئن بودم که او ملک را پسندیده است و زمانی که او درخواست بازدید مجدد همان ملک را داشت به صورت دروغین تو اعلام کردم که مالک امروز حضور ندارد و متاسفانه امکان بازدید ملک امروز نیست و برای فردا هماهنگ خواهند کرد

خواندن
ریسک کردن در زندگی - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *