در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

ریسک کردن در زندگی – آموزش املاک

ریسک کردن در زندگی

زمانی که صحبت از ریسک کردن به میان می‌آید اغلب انسانها در حالت دفاعی قرار می گیرند. چون مفهوم ریسک در زندگی انسان به معنای از دست دادن میباشد.

ریسک یعنی ناآگاهی از چیزی
زمانی که شما از موضوعی اطلاعات کافی داشته باشید و دانش و تجربه مورد نیاز در اختیار شما باشد آن کار را به بهترین نحو انجام میدهید و هیچ ریسکی در آن وجود ندارد.
فرض کنید میخواهید وارد بازار سهام و بورس بشوید. به طور قطع اگر اطلاعات کافی و دانش لازم را نداشته باشید در این کار شکست خواهید خورد و دارایی و سرمایه خود را از دست میدهید، ولی در همین حین افرادی هستند که در بیزینس بورس و سهام فعالیت دارند و هر روز بر مبلغ دارایی آنها افزوده می شود.

تصمیم هایی که باعث ریسک زیاد میشود
گاهی ما در زندگی مجبور هستیم تصمیم هایی بگیریم که از نتیجه آن اطمینان کافی نداریم و در این مواقع به این کار ریسک بالا می گوییم.
اگر یاد بگیریم برای انجام هر کار به متخصصین و افرادی که در آن موضوع تجربه کافی را دارند مراجعه کنیم و از آنها مشورت و مشاوره بگیریم، قطعاً ضریب ریسک ما به حداقل می رسد و احتمال موفقیت ما در آن کار بیشتر و بیشتر می باشد

یکی از راه هایی که می توانید سریعاً از فاز و فرکانس منفی خود را خارج کنید تغییر چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل و محل کار است اگر بتوانیم تغییر دکوراسیون در محل کار یا منزل را انجام دهید هم باعث تنوع می شود و هم باعث جریان پیدا کردن انرژی در فضا می شود در اصطلاح به این کار فنگ شویی می گویند در منزل ما حداقل دو ماه یکبار چیدمان تمام لوازم تغییر میکند من با این موضوع بسیار موافق هستم چون جریان انرژی در منزل یا محل کار به حرکت در می آید

خواندن
دریافت پاسپورت قبرس شمالی

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

ریسک کردن در زندگی

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *