در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

اشتباه ایرانیان در قبرس شمالی

اشتباه ایرانیان در قبرس شمالی

اشتباه ایرانیان در قبرس شمالی

 

اشتباه ایرانیان در قبرس شمالی

اشتباهات ایرانیان در سرمایه‌گذاری ملکی

متاسفانه طمع ایرانیان همه جا گریبان آنها را می‌گیرد. ب

سیاری از ایرانیان زمانی که وارد قبرس می‌شوند و با قیمت‌های نسبتاً مناسب و اقساط طولانی مواجه می‌شوند بلافاصله دچار حرص و طمع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند به جای یک واحد چند واحد خریداری نمایند و به فکر پرداخت اقساط آن در آینده که به صورت پوند انگلستان می‌باشد فکر نمی‌کنند و یا حتی تصور می‌کنند که می‌توانند با فروش ملک خود در ایران اقساط خود را پرداخت کنند که اگر در این شرایط بازار ملک ایران دچار رکود شود چالش بسیار زیادی برای خریداران ایرانی پیش خواهد آمد.
اشتباه بسیار عجیبی که بسیاری از ایرانیان می‌کنند این است که تصور می‌کنند با کار کردن در قبرس شمالی و دریافت درآمد به صورت لیر می‌توانند اقساط خود را به صورت پوند انگلستان پرداخت کنند که در حقیقت یه همچین موضوعی غیر ممکن است.

مشاوره اشتباه برای مهاجرت به قبرس شمالی

قدم اول برای مهاجرت به قبرس شمالی

متاسفانه بسیاری از افراد زمانی که قصد خروج از ایران و مهاجرت را دارند در مورد خیلی از مسائل دقت لازم را به عمل نمی‌آورند و در نهایت دچار مشکل و آسیب می‌شوند.
داشتن یک مشاور مهاجرتی دلسوز و کسی که اطلاعات کامل و جامعی داشته باشد که در نهایت بتواند مسیر مهاجرت و اقامت را برای شما به بهترین شکل انجام دهد بسیار مهم است.
متاسفانه بسیاری از افراد بدون اینکه به این موضوع مهم توجه داشته باشند اقدام به مهاجرت می‌کنند و در این راه دچار ضرر و زیان بسیار زیادی خواهند شد.

خواندن
افراد شکست خورده در قبرس شمالی

در مرحله اول باید برای خودمان دلیل موجه و قانع کننده‌ای داشته باشیم که چرا می‌خواهیم مهاجرت کنیم و در مرحله بعد باید در مورد نحوه مهاجرت و راه‌های دریافت اقامت تحقیقات کامل را به عمل بیاوریم.

دریافت اقامت دائم در قبرس شمالی

نکته بسیار مهمی که توسط مشاورین مهاجرتی به افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند گفته نمی‌شود این است که شما بعد از سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت یک ساله و تمدید آن می‌توانید اقامت دائم دریافت کنید به همین اقامت دائم شامل شروط و استثنائاتی است.
نکته بسیار مهمی که در مورد اقامت دائم وجود دارد و متاسفانه بسیاری از مشاورین مهاجرتی به متقاضیان خود می‌گویند این است که برای دریافت اقامت دائم شما باید ظرف مدت ۵ سال در جزیره حضور داشته باشید و هر سال بیش از ۴۲ روز از کشور خارج نشوید.
اگر ظرف ۵ سال گذشته هر سال بیش از ۴۲ روز از کشور خارج شده باشید شما شامل دریافت اقامت دائم نخواهید شد و مجبور به تمدید سالانه آن هستید تا زمانی که پروسه اقامت شما به ۵ سال طبق قوانین اعلام شده از طرف دولت قبرس شمالی تایید شود.

دریافت پاسپورت قبرس شمالی

یکی دیگر از نکات مهمی که متاسفانه مشاورین مهاجرتی به افراد متقاضی نمی‌گویند این است که قبرس شمالی شامل هیچ گونه پاسپورتی نمی‌باشد و تنها به شما و خانواده‌تان اقامت داده خواهد شد.

سفر به قبرس جنوبی

توجه کنید که جزیره به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است و افرادی که اقامت قبرس شمالی را داشته باشند نمی‌توانند به قسمت جنوبی جزیره سفر کنند چون در حقیقت قسمت جنوب جزیره شامل اتحادیه اروپا و شینگن می‌باشد یعنی اگر شما بتوانید به تور قانونی وارد قسمت جنوبی جزیره قبرس شوید می‌توانید به سراسر اروپا سفر کنید.

خواندن
ویژگی های دفتر املاک حرفه ای

اقامت از طریق خرید ملک

نکته مهمی که در مورد اقامت از طریق خرید ملک وجود دارد این است که شما با خرید ملک تنها یک سال اقامت دریافت می‌کنید و باید آن را هر سال تمدید نمایید تا پس از ۵ سال تمام با توجه به اینکه هر سال بیش از ۴۲ روز از کشور خارج نشده باشید به شما اقامت دائم داده شود.

پشتیبانی در واتس آپ یا تلگرام ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ +۹۰۵۳۳۸۴۵۰۳۵۹ . .

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *