در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

تغییر قوانین مهاجرت به قبرس شمالی

تغییر قوانین مهاجرت به قبرس شمالی

 

تغییر قوانین مهاجرت به قبرس شمالی

تغییر قوانین مهاجرت به قبرس شمالی

در سال‌های گذشته قبرس شمالی مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا شده است.
به دلیل موقعیت خوبی که جزیره قرار گرفته است و همچنین موقعیت عالی برای جذب توریست و سرمایه‌گذار توجه زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است
همچنین از کشورهای مختلف از جمله انگلستان روسیه ایران اسرائیل و بعضی از کشورهای اروپایی برای خرید ملک مهاجرت و سرمایه‌گذاری به قبرس شمالی می‌آیند.

گسترش صنعت توریست در قبرس شمالی

به دلیل حجم بسیار بالای سرمایه و همچنین مهاجرانی که هر روز به قبرس شمالی می‌آیند دولت در فکر ایجاد امکانات بیشتری برای گردشگران و صنعت توریست افتاده است.
و در نقاط مختلف جزیره شروع به ساخت هتل و هتل کازینو کرده است که بتواند طی سال‌های آتی گردشگران بیشتری را جذب این جزیره زیبا نماید.
از طرفی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های زیادی که در زمینه تفریحات توریستی فعالیت می‌کنند مرتباً افزایش پیدا کرده و سرمایه‌های زیادی جذب جزیره قبرس می‌شود.

ورود مهاجران از کشورهای مختلف

ورود بعضی کشورها به قبرس شمالی ممنوع می‌باشد و به آنها اقامت داده نمی‌شود از جمله ارمنستان سوریه نیجریه و افغانستان مگر اتباع این کشور به دلیل دانشجویی و یا تحت شرایط خاصی به عنوان نیروی کار وارد جزیره شوند.
همانطور که می‌دانید قبرس شمالی یکی از امن‌ترین مکان‌های زندگی در دنیا می‌باشد که میزان جرم و جنایت در این جزیره تقریباً صفر است.

خواندن
تابعیت در قبرس شمالی

تغییر قوانین اقامتی

همانطور که قبلاً گفته شد هر روزه حجم بسیار بالایی از مهاجران برای زندگی و اقامت به جزیره قبرس شمالی می‌آیند و دولت در فکر پیشگیری و وضع قوانین جدید برای مهاجران و سرمایه‌گذاران می‌باشد.
یکی از نکات بسیار مهمی که برای دولتمردان جزیره مهم است این است که هر فرد خارجی بیشتر از یک سند نتواند به نام خود ثبت نماید.
دلیل این موضوع این است که داستانی مشابه فلسطین و اسرائیل ایجاد نشود تا به دلیل اینکه جزیره دارای فضای محدودی است و دیر یا زود زمین‌های آن به پایان می‌رسد قوانین جدیدی نسبت به خرید زمین توسط افراد خارجی و غیر قبرسی در حال وصل شدن می‌باشد.

تمکن مالی برای افرادی که درخواست اقامت در قبرس را دارند

در حال حاضر افرادی که می‌خواهند اقامت قبرس شمالی را دریافت کنند باید حداقل ۱۰ هزار الی ۲۵۰۰۰ دلار به عنوان تمکن مالی به دولت ارائه دهند که این مبلغ هر ساله در حال افزایش می‌باشد و هدف دولت پیشگیری از ورود افرادی است که از منابع مالی خوبی برخوردار نیستند و نمی‌توانند تامین هزینه‌های زندگی را بنمایند.

اقامت از طریق ویزای کار

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که وقتی وارد جزیره شوند می‌توانند از طریق ویزای کار اقامت خود و خانواده‌شان را دریافت کنند در حالی که صدور ویزای کار برای کارفرما چالش‌ها و مشکلات خاص خود را دارد که معمولاً هر کارفرمایی زیر بار این موضوع نمی‌رود مگر اینکه شرایط خاص و تخصص خاصی در فرد متقاضی وجود داشته باشد.

پشتیبانی در واتس آپ یا تلگرام ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ +۹۰۵۳۳۸۴۵۰۳۵۹ . .

خواندن
آموزش مشاوران املاک (خرید ملک اوقافی)

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *