در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

موفقیت مشاور املاک مبتدی (آرین) – آموزش املاک

موفقیت مشاور املاک مبتدی

موفقیت مشاور املاک مبتدی (آرین) اتفاقات عجیب و غریب برای مشاورین املاک
شغل مشاور املاک جزو مشاغلی است که شما نمی توانید پیش‌بینی کنید روزی که به سر کار رفته اید تا شب چه اتفاقی برای شما رخ دهد.
فرض کنید شما دارای یک سوپرمارکت هستید زمانی که به سرکار می روید تا پایان شب تعداد زیادی جنس میفروشید و همچنین از طرف کارخانه های مختلف برای شما جنس های مختلف آورده می شود پس برنامه کاری شما تقریبا مشخص است.
یا اگر کارمند بانک یا یک اداره هستید می دانید امروز صبح از آغاز تا پایان روز کاری به چه مسئولیت ها و فعالیت هایی باید رسیدگی کنید.
ولی شغل مشاورین املاک اصلاً قابل پیش بینی نیست و هر روز ممکن است یک اتفاق جدید و یا مشتری جدیدی به شما برخورد کند که منجر به قرارداد و ایجاد پول برای شما بشود.
افرادی که وارد شغل مشاور املاک می‌شوند باید روحیه ماجراجو و جنگجو داشته باشند.
چون در این کار اتفاقات خوب و بد و صعود و فرود زیادی وجود دارد که خیلی از افراد از این شغل خارج می شوند.

بارها گفته‌ام که در شغل مشاورین املاک بسیار اتفاقات پیش بینی نشده و ممنوعیت معجزه وجود دارد اگر شخص مشاور املاک بتواند کنترل ذهن خود را در دست بگیرد خواهد دید که اتفاقات عجیب و غریبی در شغل املاک رخ خواهد داد موضوع این‌بار مربوط به مشاوری به نام آرین است آرین وارد کار املاک شده بود و با تلاش و کوشش بسیار نمی‌توانست قراردادی را به سرانجام برساند و کار به جایی می‌رسد که همسر او اعلام می‌کند که یا از این شغل خارج میشوی و یا ما تو را ترک خواهیم کرد در نهایت آریان بسیار افسرده و ناراحت شروع به درد و دل با خداوند می کند و در چند روز بعد معجزه رخ می دهد به طوری که یکی از مشتریان که ملکی را توسط آرین در گذشته دیده بود با او تماس می گیرد و می گوید اگر همچنان آپارتمان فروش نرفته است برای من آن را تهیه و خریداری بکن فعالین اعلام می کند که به طرز شگفت انگیزی این قرارداد به راحتی انجام شد و مبلغ کمیسیون قابل‌توجهی دریافت کردم تا آن زمان به حرف شما اعتقاد پیدا کردم که در شغل مشاورین املاک معجزات فراوانی وجود دارد

خواندن
اختیارات وکالت نامه - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *