در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

شروع صبح پر انرژی – آموزش املاک

شروع صبح پر انرژی

شروع صبح پر انرژی روز را با انرژی مثبت شروع کنیم
برای ثابت شدن سطح انرژی در زندگی بیاید آزمایشی را با هم انجام دهیم.
هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید با شکرگزاری و توجه به داشته ها و نعمت هایی که از طرف خداوند به ما هدیه داده شده است روز را آغاز کنید.
اگر بتوانید روز خود را با انرژی مثبت شروع کنید و به جای اینکه به مشکلات و مواردی که باعث کاهش انرژی ما و تبدیل آن به انرژی منفی میشود شروع کنیم. خواهید دید که در مسیر زندگی اتفاقات و شرایط و فرصت هایی برای ما پیش می آید که زندگی را برای ما شیرین تر می کند و مسیر موفقیت را باز تر می کند.

تاثیر انرژی منفی و مثبت در زندگی
ما انسانها طبق عادت زندگی خود را انجام میدهیم.
اگر عادت به غر زدن و گلایه کردن داشته باشیم بدون اینکه خودمان متوجه باشیم با این روش روز را به شب می رسانیم و جالب اینجاست که تعجب می کنیم چرا برای ما هر روز مشکلات بیشتری پیش می آید و اتفاقات ناگوار یکی پس از دیگری رخ می دهد این به این دلیل است که ما در هر لحظه انرژی منفی را از خودمان منتشر میکنیم و در نتیجه از دنیا جواب آن را به صورت منفی دریافت می کنیم.
حال فرض کنید هر روز صبح با انرژی مثبت از خواب بیدار شوید و به جای گله گذاری توجه خود را روی فقط شکرگزاری و داشتن دارایی هایی که از جانب خداوند به ما هدیه شده است بگذاریم بلافاصله دنیا جواب مثبت به شما میدهد و شما را با شرایط بهتری در زندگی روبرو می‌کند که باعث بدست آوردن موفقیت های بیشتری می شود

خواندن
عذر و بهانه - آموزش املاک

یکی از راه هایی که می توانید سریعاً از فاز و فرکانس منفی خود را خارج کنید تغییر چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل و محل کار است اگر بتوانیم تغییر دکوراسیون در محل کار یا منزل را انجام دهید هم باعث تنوع می شود و هم باعث جریان پیدا کردن انرژی در فضا می شود در اصطلاح به این کار فنگ شویی می گویند در منزل ما حداقل دو ماه یکبار چیدمان تمام لوازم تغییر میکند من با این موضوع بسیار موافق هستم چون جریان انرژی در منزل یا محل کار به حرکت در می آید

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *