در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

مخالفت اطرافیان – آموزش املاک

مخالفت اطرافیان

موانعی که در مسیر موفقیت وجود دارد
در مسیر رسیدن به موفقیت موانع بسیار زیادی وجود دارد.
یکی از آن موانع مخالفت اطرافیان در برابر ایده ها و فکر هایی هست که از جانب ما مطرح می شود.
اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که هر زمان شما فکر یا ایده ای را اطرافیان خود می گویید و موضوع را با آنها در میان می گذارید، بدون اینکه در مورد آن ایده فکر کنند با شما مخالفت می کنند.
انسان ذاتا نیاز به تایید و تصویب دیگران دارد. اگر شما نسبت به فکر و ایده خود کمی تردید داشته باشید بلافاصله با چند نظر مخالف از ایده خود منصرف می شوید و راهی را که به نظرتان خوب بود ،رها می شود.

روی فکر و ایده خود متمرکز باشید
اگر فکری به ذهن شما رسیده است و تصور میکنید ایده خوبی می باشد قبل از اینکه آن فکر را با دیگران به اشتراک بگذارید چند روز روی آن فکر کنید و ایده را کاملاً پخته نمایید. حتی اگر تصمیم گرفتید در مورد ایده خودتان با کسی مشورت کنید بهتر است با افرادی که متخصص در آن زمینه هستند مشورت کنید.

ترس از شکست موجب مخالفت است
زمانی که شما فکری را با دیگران مطرح می کنید چون آنها خودشان توانایی انجام چنین کاری را نداشته‌اند، با فکر و نظر شما مخالفت می‌کنند چون مطمئن هستند خودشان نمی توانند آن را انجام دهند و در نتیجه شما هم در این کار شکست می خورید.

خواندن
گفتگو با خدا - آموزش املاک

چقدر به توانایی های خود ایمان دارید؟
مهم نیست که دیگران در مورد شما چطور فکر میکنند مهم این است که خودتان نسبت به خودتان چقدر باور داریم و توانایی های خود را پذیرفته اید.

دقت کرده اید هر زمان ایده جدید یا طرح جدیدی را به دیگران ارائه می دهید بلافاصله قبل از اینکه حتی راجع به آن ایده فکر می‌کنند سریعاً با تو مخالفت می‌کنند و از کلمه نه استفاده می کنند و اگر ایمان و اعتماد به نفس تو پایین باشد بلافاصله در برابر این نهادها شکست را می‌پذیریم عقب‌نشینی می‌کنید و همچنان در همان سطح و جایگاه خود باقی می مانی اگر با هر کلمه نشنیدن تو بخواهی از هدف رویا و آرزوی خود دست بکشی هرگز نمی توانی احساس موفقیت را درک کنی تو باید به حدی مطمئن و مصمم باشید که هیچ کلمه ای نتواند مانع از حرکت تو در مسیر موفقیت شود ذهن خود را به شنیدن کلمه نه عادت بدهید و به این نکته توجه کنید اگر دیگران با شما مخالفت می کنند به این دلیل است که خودشان نتوانستند موفق شوند و یا به واسطه شکست‌های که در زندگی داشته اند با شما مخالفت می کنند اگر به خواسته و هدف خود اعتقاد قلبی دارید و مطمئن هستید که می توانید آن را انجام بدهید به نشنیدن ها عادت کنید و قدم در راه رسیدن به رویای خود بردارید

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

خواندن
فسخ شدن قرارداد - آموزش املاک

مخالفت اطرافیان

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

 

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *