در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

چطور از فروشنده تخفیف بگیریم؟ – آموزش املاک

چطور از فروشنده تخفیف بگیریم؟

کارشناسی ملک و قیمت شکستن

یکی از کارهای بسیار دشواری که برای مشاورین املاک وجود دارد شکستن قیمت با تخفیف از فروشنده می باشد. با توجه به شرایط بازار امروزی که قیمت ارز و تورم همچنان به سرعت رو به افزایش است کار خرید و فروش ملک برای مشاورین املاک بسیار دشوار می شود.
چون معمولاً فروشندگان در ابتدا ملک مورد نظر را جهت خرید پیدا می کنند سپس ملک خود را می فروشند با شرایط فعلی بازار ریسک خرید و فروش بسیار بالا است.
شرایط قیمت گذاری در بازار املاک تقریباً به دست فروشندگان و بیشتر از آن به دست سازندگان است، معنی سازندگان قیمتی را اعلام می‌کنند که بلاک بازار خواهد شد و سایر دفاتر املاک هم به ناچار مجبور به فعالیت روی این قیمت هستند.

تکنیک های تخفیف گرفتن از فروشنده

دو تکنیک بسیار ساده و شما خواهم آموخت که با استفاده از آن می‌توانید فربه داعش تخفیف قابل‌توجهی از فروشنده دریافت کنید
استراتژی اول
فرض می کنیم فروشنده شما ملک خود را ۵ میلیارد تومان قیمت گذاری کرده است خریدار شما حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای خرید ملک دارد اگر شما بخواهید پشت تلفن از فروشنده خود تخفیف بگیرید قطعاً موفق نخواهید شد ولی اگر با این استراتژی وارد بازی شوید به احتمال زیاد برنده بازی خواهد بود، زمانی که به فروشنده خود زنگ میزنید اعلام کنید که یک خریدار دارم و حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان بودجه برای خرید دارد، آیا شما صلاح میدانید که من ملک را به ایشان بازدید دهم یا خیر؟
اگر فروشنده چنین پاسخ داد که مشتری را بیاورد ببینه تا بعد راجع به آن صحبت کنیم یعنی احتمالاً بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قابلیت تخفیف وجود دارد ولی اگر در پاسخ سوال شما اعلام کرد که شرایط بازار نابسامان است و قیمت من ۱۰۰% مقطوع است و تخفیف ای در کار نیست متوجه خواهید شد که فروشنده شما خیلی قابل تخفیف نیست.

خواندن
طبقه اجتماعی - آموزش املاک

استراتژی دوم
زمانی که با فروشنده خود تماس بگیرید و به او بگویید که یک خریداری دارم که پرداخت بسیار خوبی دارد و می‌تواند ظرف ۵ روز شما را به تنظیم سند و دفترخانه برساند آیا با حدود مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صلاح می‌دانی واحد را به او نشان دهند یا خیر؟

یک استراتژی می خوام بهتون یاد بدم که اگر انجامش بدین خیلی سریع می توانید از فروشنده ملک تخفیف بگیرید، اگر در شغل مشاور املاک فعالیت می کنید ، زمانی که خریدار به شما مراجعه می کند فرض‌ کنید ۵ میلیارد خرید دارد ، اتفاقا شما هم یک فایل دارید با قیمت پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان، اگر به مشتری بگی که بیا بریم بازدید قطعاً اعلام میکند که من آنقدر پول ندارم و موارد دیگر معرفی کنید ،

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *