در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

دفتر املاک برند به همین راحتی – آموزش املاک

دفتر املاک برند به همین راحتی

چه کار کنیم دفتر املاک برند داشته باشیم؟

بسیاری از مدیران دفاتر املاک تصور می کنند برای برند شدن مجموعه املاک خود باید هزینه های گزافی برای تبلیغات بدهند. در حالی که اگر کمی فکر و خلاقیت در این موضوع داشته باشیم می توانیم برندینگ دفتر املاک خود را در چند مرحله با هزینه های بسیار کم انجام دهیم.

متن نویسی آگهی در دیوار و شیپور

چند روز پیش در سایت دیوار در کرج به دنبال خرید یک ویلا برای دوستم بودم، منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و همچنین میزان مبلغی که برای خرید آن ویلا در نظر داشتیم، تعدادی آگهی از طرف سایت دیوار به من معرفی شد.
بعد از اینکه چند آگهی را باز کردم و آنها را مشاهده کردم متوجه موضوع خاصی شدم که به صورت اتوماتیک باعث برند شدن دفتر املاک و همچنین برند شدن مشاور مربوطه شده بود، بالای تمام آگهی هایی که در آن منطق باز کردم با طراحی خاصی دفع نامه دفتر املاک مشخص شده بود.
به طور مثال ” دپارتمان بزرگ املاک آفتاب ”

چطور املاک خود را معرفی کنیم؟

نکته قابل توجه این بود که بعد از اینکه من چند آگهی را ورق زدم متوجه شدم که دپارتمان بزرگ املاک آفتاب آگهی های زیادی در سایت دیوار دارد و به صورت ناخودآگاه در ذهن من این موضوع بسته شد که این دفتر املاک، دفتر املاک معتبری است و دارای فایل های بسیاری است پس اگر به صورت حضوری به کرج مراجعه کردم حتماً به این مجموعه سر خواهم زد.

خواندن
تغییر زندگی من - آموزش املاک

مشاور املاک برند در منطقه

نکته بسیار قابل توجه دیگر این بود که در پایان تمام متن های آگهی ها مشاور مربوطه نام و نام خانوادگی خود را نوشته بود.
در پایان اغلب آگهی‌ها نام کوچک مشاور نوشته شده بود.
به طور مثال: مشاور شما علی یا مشاور ملکی شما کامران یا کارشناس تخصصی املاک موسوی
اولین نکته مهمی که آن مشاور برای برند اینکه خود استفاده کرده بود نام و نام خانوادگی بود که کاملاً در ذهن مخاطب درج می شد.
فرض کنید شما چند آگهی را ورق بزنید و نام محمود غفرانی را در آن منطقه ببینید. هرچند که ممکن است این مشاوران شناسید ولی با این عنوانی که خود را معرفی کرده است قطعاً با او تماس خواهید گرفت چون در تعداد زیادی آیه ای نام و نام خانوادگی شان به شما نشان داده شده است و ذهن ناخودآگاه شما این موضوع را باور کرده است که این مشاور مشاوره حرفه ای و فعالی است.
دوره آموزشی املاک و سمینار کلیدهای مشاور موفق
در سمینار کلیدهای مشاور موفق راهکار های بسیاری را آموزش داده اند که با استفاده از این روش های کاربردی می توانید به راحتی مشتریان بسیاری را به دست بیاورید و درآمد خود را به سرعت بالا ببرید

 

یکی از استراتژی هایی که دفاتر املاک حرفه ای انجام می دهند و به طور اتوماتیک برای مجموعه املاک خود برند سازی می کنند ثبت ” نام ” دفتر املاک بالای هر آگهی در سایت های دیوار ، شیپور و غیره است ، چند روز پیش در سایت دیوار در جستجوی ملکی در کرج بودم . بین آگهی ها متوجه شدم که نام دفتر املاک ……. در بالای اغلب آگهی ها وجود دارد و این تصور را به من متقاضی داد که احتمالا این املاک با این حجم آگهی بهترین دفتر املاک منطقه یا شاید کرج باشد و اتوماتیک متقاعد شدم تا با آنها تماس بگیرم .
به همین راحتی ، گاهی بدون پرداخت هزینه با کمی فکر و استراتژی می توان نتایج عالی کسب کرد

خواندن
انگیزه و تلاش - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *