در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

ایده تبلیغاتی برای دفاتر املاک – آموزش املاک

ایده تبلیغاتی برای دفاتر املاک

ایده تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات همیشه وجود داشته و همچنان وجود خواهد داشت، تبلیغات باعث میشود که شرکت ها و سازمان ها خود را به برند معتبر تبدیل کنند و به واسطه تبلیغات به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.
در موضوع ایده های تبلیغاتی کسی موفق تر است که ایده جدید تر و خلاقانه تری داشته باشد.
متاسفانه در شغل مشاورین املاک در ایران تمام تمرکز تبلیغات روی آگهی های دیوار و شیپور است و مدیران دفاتر هیچ گونه زحمت اضافه ای برای خلق ایده های تبلیغاتی به خود نمی دهند.
جالب اینجاست که اغلب از هزینه هایی که برای تبلیغات در سایت های مختلف می دهند گلایه می کنند و اغلب هیچ راه حلی برای جایگزینی این موضوع پیدا نمی کنند.

ایده های تبلیغاتی جدید از کجا بیاوریم؟

در سمینار آموزشی مدیر معاملات که مربوط به قرارداد نویسی و نحوه سند خوانی و آموزش برگزاری جلسات املاک است، چندین ایده تبلیغاتی را به مدیران دفاتر املاک ارائه داده‌اند که می‌توانند از هر کدام از آنها به نسبت شهر و منطقه محل فعالیت خود استفاده کنند.
در زمان بی نهایت کتاب و مقاله در مورد تبلیغات در سال‌های اخیر نوشته شده است.

داستان تبلیغات یکی از دفاتر املاک

مدت پیش قصد سفر به شمال کشور را داشتم و همچنان که در جاده چالوس حرکت می‌کردم گاهی تبلیغات دفاتر املاک را بر روی بیلبورد های بزرگ میدیدم، در مرحله اول نام آن دفتر املاک جلب توجه میکرد مرا می کرد ولی مشکل بزرگ این بود که من در حال رانندگی در جاده بودم و نمی توانستم فرصت این را داشته باشم شماره تلفن آن دفتر املاک و شهری که در آن قرار داشت را ثبت کنم. به نظر من این روش تبلیغاتی خیلی موثر نیست و صرفاً مبلغ کل آنی پول را از بین برده است.
همچنان که به سفر خود ادامه میدادم به نزدیکی شهر محل سکونت رسیدم.

خواندن
مشاوران با تجربه - آموزش املاک

ایده تبلیغاتی خلاقانه

در طی راه متوجه شدم که یک تبلیغ کوچک به صورت استرا برد در کنار جاده وجود داشت که نوشته بود املاک ایکس ۱۰۰۰ متر جلوتر این است را ببرد برای من جلب توجه خوبی کرد و منتظر بودم ببینم هزار متر جلوتر که دفتر املاکی تبلیغ کرده است، جالب این بود که کمی جلوتر یک است را ببرد دیگر نصب شده بود که نوشته بود املاک ایکس ۵۰۰ متر جلوتر
همچنان به اشتیاق من افزوده شده بود که زودتر به آن دفتر املاک برسم و ببینم که این تبلیغات مربوط به چه مجموعه ای است.
کمی جلوتر یک تابلو بزرگ نصب شده بود و نوشته بود املاک ایکس اینجاست، و زمانی که نزدیکه آن دفتر املاک شدیم سرعت ماشین را کم کردم و داخل آن دفتر را دیدم نکته بسیار قابل توجه و خلاقانه‌ای که مدیر این دفتر املاک انجام داده بود این بود که دو ماشین بسیار گرانقیمت جلوی دفتر املاک که پارک کرده بودند و چند نفر هم داخل دفتر املاک نشسته بودند.
به نظر من بهترین ایده تبلیغاتی کاری بود که این دفتر املاک انجام داده بود و قطعا نسبت به سایر همکاران و رقبای خود در شهر خود درآمد متفاوتی خواهد داشت و همچنین به واسطه عملکرد خاصی که انجام داده بود خیلی سریع بین مردم برند خواهد شد.

تبلیغات هزینه نمیخواهد خلاقیت میخواهد.
اگر به داستان بالا توجه کنید متوجه خواهید شد که گاهی برای برندینگ و تبلیغات نیاز به هزینه کلان نیست بلکه شما می توانید با کمی خلاقیت بهترین بهره وری را ایجاد کنید.

خواندن
زنگ خور آگهی املاک - آموزش املاک

مدتی پیش در مسیر جاده چالوس برای برگزاری سمینار آموزش مشاورین املاک در مازندران بودم ، زمانی که نزدیک به مازندران می شدیم یکی پس از دیگری بیلبوردهایی را می دیدم که مشاورین املاک تبلیغ دفاتر خود را کرده بودند . و جالب اینجا بود که انگار نسبت به هم حالت رقابت داشتند چون اغلب بیلبوردها توسط مشاورین املاک اجاره شده بود .
نکته ای نظرم را جلب کرد ، من به عنوان شخصی که در حال رانندگی در جاده بودم نه فرصت حفظ کردن نام املاک و نه فرصت نوشتن شماره آن دفتر املاک را داشتم .
این موضوع گذشت و سمینار هم برگزار گردید ، در پایان سمینار آقایی نزد من آمد و گفت مدتی است برای برند سازی دفتر املاک بسیار تلاش و هزینه می کنیم، ولیکن نتیجه مورد نظر بدست نیامده است.
کمی فکر کردم و یاد تبلیغات در جاده و بیلبوردهای پی در پی افتادم .

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *