در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

مشاوران با تجربه – آموزش املاک

مشاوران با تجربه

موفقیت در شغل مشاورین املاک
اگر میانگین ورود و خروج افرادی را که به عنوان مشاور در این شغل فعال هستند را بررسی کنید خواهید دید که در سطح ایران روزانه هزار نفر از این شغل خارج می‌شوند و در مقابل هزار نفر وارد این شغل می شود.

اشکال شغل مشاور املاک چیست؟
متاسفانه مشاورین در این شغل دارای حقوق ثابت نیستند و میزان درآمد آنها بستگی به پورسانتی دارد که از قراردادها دریافت می کند و ممکن است یک مشاور در طی یک ماه هیچ قراردادی نبندد و در نتیجه به هیچ درآمدی نمی رسد.

چرا وارد شغل املاک شویم؟
میزان ارقامی که در معاملات املاک وجود دارد بالا است و در نتیجه کمیسیون ای که طرفین قرارداد به دفتر املاک پرداخت می‌کنند هم بالا است، در انتهای این مسیر مشاوره که به صورت پول سنتی در آن دفتر فعالیت می کند از کمیسیون دریافتی درصدی را به عنوان پورسانت خود برداشت می کند.
خیلی از افراد زمانی که به روی کاغذ محاسبه می کنند متوجه میشوند که اگر وارد شغل مشاورین املاک شوند می توانند در یک ماه به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کند، ولی در عمل یه همچین چیزی نیست و تضمینی برای بدست آوردن درآمد بالا برای مشاور وجود ندارد.

مهمترین عامل موفقیت مشاور چیست؟
یکی از مهمترین عواملی که باعث موفقیت مشاور در این شغل می شود “صبر و شکیبایی” است.
بازار املاک جزو بازار های اصلی کشور است که به واسطه نرخ تورم و بالا پایین رفتن قیمت ارز دچار تلاطم می شود. یعنی اگر میانگین این کار را محاسبه کنید متوجه می شوید که ظرف یک سال چندین بار بازار ملک دچار رکود و صعود می شود.
دقیقا مثل این است که هوا دچار طوفان و سپس آرام شود ولی این آرامی دوام نداشته باشد و مجددا طوفانی به راه بیفتد، در این تغییرات زمانی که بازار دچار رکود می‌شود خیلی از مشاورین املاک دوام می آورند و از این شغل خارج می شوند.
در حالی که راز موفقیت در شغل املاک پشتکار و ماندگاری است.

خواندن
راز جذب پول - آموزش املاک

راز موفقیت مشاور با تجربه
تمام افرادی که بتوانند بالای دو سال در شغل املاک دوام بیاورند و در این کار حرفه ای شوند از همه مهمتر در یک منطقه و یک دفتر املاک فعالیت خود را ادامه دهند، می‌توانند به صورت کاملا تضمینی به درآمد دائم و یکنواخت است پیدا کند.
به طور مثال فرض کنید شما یک دفتر بیمه دارید با ظرف مدت دو سال مشتریان زیادی را بدست آورده اید و برای آنها خدمات بیمه انجام داده اید، اگر شما با مشتریان خود ارتباط خوبی برقرار کرده باشید احتمال زیاد تمدید بیمه خود را توسط شما انجام می دهند.
در اینجا درآمد شما به چند بخش تقسیم می شود :
اول مشتریانی که ظرف دو سال گذشته به دست آوردید
دوم مشتریان جدیدی که از طریق تبلیغات به دست خواهید آورد
سوم مشتریان جدیدی که توسط مشتریان قدیم به شما معرفی می شوند.
این موضوع در شغل املاک هم صدق می کند.
اگر یک مشاور بتواند دو الی سه سال در یک دفتر املاک فعالیت داشته باشد و مشتریان خود را جذب نماید و همچنین با مشتریان خود رفتاری داشته باشد مجددا به او مراجعه می کنند بعد از دوسال دارای درآمد اتوماتیک خواهد شد.

 

راز بسیار مهم و همیشگی برای موفقیت در شغل مشاور املاک این است که اگر شما بتوانید در دفتر املاک حداقل دو سال به صورت مستمر حضور داشته باشید که اصطلاحاً به آن قیمت‌صندلی در املاک می‌گویند شما صاحب درآمد نسبی اتوماتیکی خواهید شد � این صورت که شما در دو سال گذشته یا در سال‌های گذشته قراردادهای فروش و اجاره ای بسته اید و اگر با مخاطبین خود در آن سالها رفتار مناسبی داشته باشید با آنها به عنوان مشاور املاک به شما اعتماد کرده باشند خود آنها برای شما کار ایجاد می کند پس برخلاف اینکه اغلب مشاورین املاک هر لحظه و هر ماه جابجا می شوند و دفتر املاک خود را تغییر می‌دهند سعی کنید با شرایط خوب و بد بازار رکود و صعود بازار املاک کنار بیایید و صبور باشید و به این سادگی جابجا نشوید چون حضور شما حداقل دوسال در دفتر املاک منوط به ایجاد درآمد اتوماتیک برای شما خواهد شد

خواندن
انگیزه و تلاش - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *