0

آگهی دیوار – آموزش املاک

آگهی دیوار

ثبت آگهی در سایت دیوار برای مشاورین املاک

سایت دیوار https://divar.ir/ تقریباً حدود ۱۲ سال است که راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی سایت دیوار ایجاد فضایی برای فروش کالاهای دست دوم بین خریدار و فروشنده بود.
در مراحل بعد آگهی مربوط به املاک هم در دیوار راه اندازی شد. نکته جالب توجه این است که این آگهی ها برای مردم و مشاورین املاک به صورت رایگان بود.
یعنی هر شخصی می توانست هر تعداد که آگهی دارد داخل سایت دیوار https://divar.ir/ منتشر کند تا خریداران و سایر افراد آن آگهی را ببینند.

درآمد سایت دیوار از کجا بود

تمام آگهی هایی که داخل سایت دیوار ثبت می شد بدون استثنا به صورت رایگان بود. تنها منبع درآمد سایت دیوار آگهی هایی بود که مربوط به استخدام می شد.
یعنی هر کسب و کاری قصد انتشار آگهی در سایت دیوار را داشت باید به صورت آنلاین هزینه آگهی را پرداخت می نمود و سپس آیه و منتشر می شد.

افزایش قیمت آگهی در دیوار

بعد از مدتی سایت دیوار آگهی های مربوط به مشاورین املاک و فروشندگان اتومبیل را به صورت پولی کرد. یعنی اگر دفاتر املاک ای یا مشاور املاک قصد انتشار آگهی ملک خود را در دیوار داشت باید بابت ثبت آگهی به دیوار هزینه پرداخت می کرد.
در شروع کار این هزینه بسیار ناچیز بود و همچنان تعداد زیادی دفتر املاک این هزینه را پرداخت می کردند.
اتفاق عجیبی که اخیرا افتاد این بود که دیوار به یکباره مبلغ آگهی خود را بسیار افزایش داد و باعث گلایه مندی مشاورین املاک شد.

خواندن
افراد تازه به دوران رسیده - آموزش املاک

روش کار دپارتمان املاک

معمولاً دپارتمان های املاک به صورت واحد آپارتمانی و اداری فعالیت می کنند و همچنین آنها مشتری حضوری ندارند و تمامی مشتریان آنها به واسطه آگهی هایی که در سایت دیوار و سایر سایت ها منتشر می شوند به دست می آیند و زمانی که سایت دیوارhttps://divar.ir/ قیمت آگهی خود را بالا برد بیشترین گلایه مندی از جانب دفاتر دپارتمان ای بود.

حسن گران کردن قیمت آگهی در دیوار

این موضوع به جز اینکه باعث گلایه مندی بعضی از دفاتر املاک شد. برای تعدادی از مدیران دفاتر ایجاد فرصت کرد!
چون تا زمانی که ثبت آگهی به صورت رایگان بود و یا حتی با مبلغ کم قابل انتشار بود هر دفتر املاک و هر مشاور می توانست تعداد زیادی آگهی خوب و بد را منتشر کند. ولی با این استراتژی که قیمت هر آگهی گران شود فقط آگهی های خوب توسط مشاورین ثبت می شود که ملک خود را کارشناسی کامل نموده اند.

 

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار
مشاور در زمینه راه اندازی کسب و کار
مشاور در زمینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات
دوستان عزیز شما میتوانید تمامی فایل ها را به صورت تصویری و صوتی در وب سایت www.mrghofrani.com و یا پیج اینستاگرام www.instagram.com/ghofrani.mr و یا کانال تلگرام t.me/ghofranimr مشاهده نمایید
دوستان عزیزم برای رسیدن به هدف و بدست آوردن موفقیت در زندگی جدا از تلاش و پشتکار که لازمه پیشرفت است باید بتوانید کنترل ذهن را در دست بگیرید و همواره با انرژی مثبت و انگیزه برای رسیدن به ثروت اقدام نمایید .

خواندن
بنچاق چیست؟

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *