در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

آموزش گام به گام مشاور املاک

در این بخش از آموزش گام به گام مشاور املاک، می‌خواهیم به برخی از ویژگی‌هایی که یک مشاور املاک باید در خود داشته باشد و آنها را تقویت کند، بپردازیم.

آموزش گام به گام مشاور املاک:

باید در فروش ملک و املاک یک شخصیت قدرتمند داشته باشید چراکه ۸۰درصد موفقیت در اینکار را شخصیت شما رقم می‌زند؛ لازمه داشتن تفکر و رفتار قدرتمند در فروش، چیزی جز آمادگی ذهن نیست. اما برای رسیدن به آمادگی ذهن باید چه کرد؟ چه ملاک‌هایی باعث آمادگی ذهن می‌شود؟

دوعامل بیشترین تاثیر را بر این موضوع دارند:

  1. آمادگی جسمانی که با برنامه‌ریزی در ورزش، داشتن برنامه غذایی خوب و سالم و غیره به دست می‌آید.
  2. برخورداری از عزت نفس بالا که در این خصوص باید سعی کنید تا نسبت به خود حس خوب داشته و خود را دوست بدارید.

ویژگی بعدی، انتظار موفقیت است یعنی باید در کاری که انجام می‌دهید با اطمینان کامل منتظر موفقیت‎های بیشتر آن باشید چراکه قانون انتظار می‌گوید: “هرچیزی که را با اطمینان کامل انتظار دارید، به دست خواهید آورد.”

در قدم بعدی باید سعی کنید تا تصمیم بگیرید که همیشه به دنبال بهترین شدن باشید چراکه یکی از موانع فروش، انتظارات منفی است.

همچنین شما باید بدبینی وعیب جویی خریداران را با اطمینان نادیده بگیرید چراکه ممکن است افراد در برخوردهای قبلی، اتفاقات خوبی را تجربه نکرده باشند.

در ادامه باید چه کرد؟

تا به اینجای آموزش گام به گام مشاور املاک ویژگی‌هایی که باید در خود تقویت کنید را بیان کردیم؛ اما برای متخصص شدن در این حرفه باید به طور پیوسته فایل‌ها را مطالعه کنید و این یعنی بازید از فایل، شما را در زمینه کاری خود متخصص می‌کند چراکه هیچ مشاور املاکی جز با مطالعه فایل به طور پیوسته متخصص نمی‌شود. همچنین باید به بررسی کیفیت محله و ملکی که می‌خواهید به مشتری بفرشید، بپردازید؛ یعنی شما باید از قبل بر یکسری از نکات اولیه ملک اشراف کامل داشته باشید.

خواندن
آموزش مشاور املاک مبتدی

کلام آخر:

ما در این آموزش گام به گام مشاور املاک سعی کردیم تا نکاتی را مطرح کنیم که اهمیت بالایی در انجام اینکار وجود دارد.=—-

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *