در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

دارالترجمه برای مهاجرت قبرس شمالی

دارالترجمه برای مهاجرت قبرس شمالی

 

دارالترجمه برای مهاجرت قبرس شمالی

ترجمه مدارک برای مهاجرت به قبرس شمالی

به هر کشوری که قصد مهاجرت دارید باید مدارک مورد نیاز را ترجمه کنید و این کار از طرف دارالترجمه‌های دارای مجوز و معتبر انجام می‌شود.
بسیاری از افراد برای کار و شغل مهاجرت می‌کنند پس نیاز به ترجمه مدارک کاری خود دارند و یا افرادی که برای امور دانشگاهی و تحصیل به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند و یا خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند و فرزند آنها نیاز به ادامه تحصیل در مدرسه دارد.
گاهی اوقات برای دریافت گواهینامه رانندگی نیاز به ترجمه نسخه گواهینامه ایران می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای اقامت قبرس شمالی

در ابتدا شما باید شناسنامه ها و سند ازدواج خود را ترجمه کنید ، اگر فرزندی دارید که می‌خواهد در مدرسه تحصیل کند باید در ابتدا موارد مربوط به خروج پرونده او از آموزش و پرورش را انجام دهید و سپس به دارالترجمه ارائه دهید.

خارج کردن پرونده تحصیلی کودک

در ابتدا باید به مدرسه‌ای که فرزند شما در آن تحصیل می‌کرد مراجعه کنید و درخواست ریز نمرات و پرونده تحصیلی او را بنمایید و سپس به آموزش و پرورش کل ارائه دهید.
در زمان خروج پرونده تحصیلی از مدرسه نیاز به چند تاییدیه و مهر دارد و همچنین در مرحله بعد که به آموزش و پرورش کل مراجعه می‌کنید باید چند امضا با مهر را در آنجا انجام دهید تا فرزند شما از سیستم آموزش و پرورش کشور خارج شود.
اگر قصد خروج از کشور به عنوان دانشجو و یا ویزای کاری را دارید باید مدارک مورد نیاز را پس از تاییدیه به دارالترجمه ارائه دهید.

خواندن
عوارض خروج از کشور برای قبرس شمالی

همزمان که مدارک خود را جهت ترجمه به دارالترجمه ارائه می‌دهید باید در سایت سامانه یکپارچه کنسولی https://mikhak.mfa.gov.ir/form/landing.xhtml ثبت نام کنید و مدارک مورد نیاز را آپلود نمایید.
بعد از آپلود مدارک مورد نیاز و ثبت آن از طرف سایت به شما کد رهگیری داده می‌شود که آن را باید به دارالترجمه ارائه دهید.

مراحل دریافت تاییدیه بعد از دارالترجمه

بعد از اینکه دارالترجمه مدارک ارائه شده توسط شما را ترجمه نمود دو مرحله کار باید انجام شود که وقت بسیار زیادی نمی‌گیرد و در یک روز می‌توانید هر دو را انجام دهید، در مرحله اول باید به دادگستری یا قوه قضاییه که از طرف دارالترجمه به شما معرفی می‌شود مراجعه کنید و مدارک ترجمه شده را تایید و مهر نمایید.
در مرحله دوم باید به وزارت امور خارجه که توسط قوه قضاییه به شما معرفی می‌شود مراجعه کرده و تمامی اسناد و مدارکی که دارالترجمه آن را ترجمه کرده است را مهر و امضا بنمایید، توجه داشته باشید که طی این مراحل برای شما هزینه چندانی ندارد.
معمولاً پروسه ترجمه و دریافت تاییدیه‌های لازم یک هفته زمان خواهد برد.

 

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *