در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

متقاعد سازی مشتریان – آموزش املاک

با این روش در شغل املاک مشتری را متقاعد کن

متقاعد سازی مشتریان

یکی از موضوعاتی که در شغل مشاورین املاک بسیار راجع به آن بحث می‌شود و خیلی از مدیران دفاتر تاکید دارند که باید مشاورین آنها روی این موضوع حرفه ای شوند متقاعد سازی مشتریان است .
اما متقاعد سازی از نظر آنها از نظر من کاملاً دو دیدگاه متفاوت است.
مدیران دفاتر می‌گویند باید مشتری را متقاعد کنید که قیمت خود را پایین بیاورد و قیمت اعلامیه او نسبت به شرایط فعلی بازار بالا است، از طرفی باید خرید آن را طوری متقاعد کنید که ملکه مد نظر ارزش بالا بردن قیمت را دارد و هر طور هست خریدار باید آن را خریداری کند.
ولی متقاعدسازی از دید من این موارد نیست . متقاعد سازی یعنی بتوانید اعتماد صددرصد مشتری را به خود جلب کنید که نسبت به طرح پیشنهادی شما حداقل مقاومت را داشته باشد و در ناخودآگاه خود مطمئن باشد زمانی که شما پیشنهادی ارائه می دهید یعنی سلاح صددرصد او را در این پیشنهاد مورد بررسی قرار داده اید

یکی از راهکارهای مفید برای متقاعد سازی مشتریان

یکی از کارهایی که من با مشتریان خود انجام می دهند و نتیجه بسیار خوبی از این حرکت دیده ام این است که زمانی که با مشتری برای بازدید ملک میروید اجازه دهید مشتری بازدید خود را به تنهایی انجام دهد، اگر احساس کردید ملک ارائه شده از جانب شما تقریباً مورد پسند مشتری نبود نظر او را در مورد ملک بپرسید، و بعد از اینکه مشتری موضوعات مربوط به ملک را برای شما توضیح داد، خودتان هم چند ایراد جزئی در مورد آن ملک را به مشتری بگویید!

خواندن
تصمیم گیری مشتری

در اینجا برای مشتری شما سوال پیش می آید که اگر این ملک مشکل داشت و مرغوبیت نداشت چطور این را به من نشان دادی و وقت مرا گرفتی؟ و در ظاهر شما کار اشتباهی کردید و اصطلاحاً گل به خودی انجام شده است!
در پاسخ به مشتری خود بگویید مخصوصاً این ملک را دیدیم تا سلیقه شما به دست من بیاید که چطور ملکی را مد نظر دارید.

ارزش اعتماد سازی مشتریان در شغل مشاورین املاک
اعتماد سازی در شغل مشاورین املاک مثل این می‌ماند که شما برای خودتان یک جمع خانوادگی از مشتریان ایجاد کنید که هر سال برای شما ایجاد درآمد کنند.

فرصت مناسب برای مشاورین املاک
متاسفانه قشر مشاورین املاک در جامعه ایران دارای اعتبار خوبی نیستند، به واسطه بعضی شیطنت هایی که در گذشته و حال توسط همکاران ما انجام شده اند مردم جامعه دیده خیلی خوبی به این قشر ندارند.
اگر شما بتوانید این موضوع را به عنوان یک فرصت در نظر بگیرید و برای مشتریان خود خدمات ارزش افزوده ایجاد کنید مشتریان شما اتوماتیک به صورت یک سیکل دائمی در خواهند آمد و برای شما درآمد اتوماتیک سالیانه ایجاد می کند.

 

قطعا تغییر سبک زندگی و خلق معجزه در زندگی نیاز به تمرین بسیار دارد که باید قوانین روانشناسی و ذهنی را بیاموزید و مطمئن باشید تمام موارد را به مرور به شما عزیزان خواهم گفت .
خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستم ، محمود رضا غفرانی هستم مدرس املاک و مستغلات، اگر به تازگی وارد شغل مشاورین املاک شده ای دقیقا به کاربردی ترین و بهترین مرجع آموزش مشاورین املاک دست پیدا کرده ای و یا اگر سابقه فعالیت در زمینه شغل مشاورین املاک را داری باید بدانی که یاد گیری موارد فروش ، جذب مشتری ، بازاریابی ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات و موارد حقوقی در این شغل انتهایی ندارد، پس برای اینکه همیشه در صدر باشی و همواره مشتریان ثابت خود را داشته باشی و روز به روز بتوانی درآمد بیشتری بدست آوری و در کسب ثروت و سرمایه گذاری استاد شوی باید همیشه و همیشه در حال یادگیری و آموزش باشی.

خواندن
مشکلات مشاور املاک مبتدی - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *