در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

ثبت آگهی در دیوار – آموزش املاک

آگهی در دیوار

ثبت آگهی در دیوار اپلیکیشن های تبلیغاتی املاک
در سالهای اخیر اپلیکیشن های زیادی برای تبلیغات ملک ایجاد شده است به دیوار یکی از محبوب ترین و معروف ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن ها در ایران می باشد.
در حال حاضر تمام افرادی که قصد فروش و اجاره ملک خود را داشته باشند و یا مشاورین املاک ای که می خواهند فایل های خود را جهت تبلیغات ارائه دهند در سایت دیوار ملک خود را ثبت میکنند.

چطور در دیوار آگهی ملک دهیم؟
بسیاری از دفاتر املاک زمانی که در سایت دیوار آگهی بعد می‌کنند تصور می‌کنند که اگر توضیحات بسیار زیادی بنویسند باعث جلب نظر مشتری می شود در حالی که در حقیقت اینطور نیست و مشتریان، نسبت به آگهی هایی که متن طولانی دارند توجه کمتری می کنند.
بهترین روش برای توضیحات ملک در دیوار این است که نهایتاً در چهار خط موضوعات و گزینه‌های بسیار مهم و جذاب از نظر مستاجر یا خریدار نوشته شود.

برندسازی دفتر املاک در آگهی های دیوار
بسیاری از دفاتر املاک روزانه تعداد زیادی آگهی در دیوار ثبت می کنند و متاسفانه نام دفتر املاک در این آگهی ها دیده نمی شود در حالیکه اگر در تمام آگهی ها نام و برند دفتر املاک در ابتدا و آدرس در انتهای توضیحات نوشته شود این کار به صورت اتوماتیک دفتر املاک را بین مشتریان و متقاضیان منطقه برند می کند

یکی از استراتژی های فروش و اجاره که مشاورین ماه در دفتر املاک انجام می دهند ثبت آگهی های اپن در سایت های آگهی است حال می رسیم به این که آگهی اپن چه هست آگهی اپن یعنی به جای اینکه شما هر روز متراژهای متفاوتی را آگهی کنید حداقل هر چند روز یک بار یک آگهی بدون متراژ و بدون قیمت ثبت می کنید با عنوان اینکه واحدهای ۹۰ تا ۱۵۰ متر مناسب بودجه شما یا اگر حتی در خیلی از اپلیکیشن ها که امکان ثبت متراژ تا متراژ نیز میتوانید در قسمت توضیحات بنویسید مناسب بودجه شما در متراژ ها و قیمت های متفاوت با استفاده از این استراتژی می توانید مشتریان و مخاطبان متفاوتی را در متراژ ها و قیمت های متفاوت جذب کنید

خواندن
عملکرد دیوار برای مشاوران

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *