0

من همه چیز رو بلدم

من همه چیز را بلدم

چرا تمام انسان های بالغ تصور می کند همه موضوعات زندگی را بلد هستند و دیگر نیاز به آموزش ندارند ، در حالی که یکی از خصوصیات افراد موفق آموزش پذیری و یادگیری است.
یادگیری و آموزش هیچ انتهایی ندارد، هر زمان فکر کردید که همه چیز را بلد هستید ، بدانید که در عمیق ترین چاه نادانی گیر افتادید..

چرا در زندگی موفق نمی شوم

مگر میشود در زندگی به آموزش هایی که دیده ایم و موضوعاتی که یاد گرفته ایم بسنده کنیم و توقع داشته باشیم که موفق شویم، دنیا هر لحظه و هر ثانیه در حال تغییر و پیشرفت است، هر روز اختراع جدیدی توسط بشر رونمایی می شود دنیای دیجیتال به سرعت در حال گسترش است اگر برای خودمان برنامه آموزشی مدون پیش بینی نکنیم خیلی زود از میدان زندگی و میدان مسابقه خارج خواهیم شد.

 

یک نکته جالب و مهم تا به حال دقت کرده اید که ما بزرگتر ها همه چیز را بلدیم و بچه ها همیشه آموزش می دهیم اصلاً اینطور نیست سعی کن در بدترین شرایط روز هر روز مطالعه داشته باشیم در آن زمینه تی که علاقمند هستید مطالعه کنید مطمئن باش بعد از گذشت یکسال به یک متخصص در آن رشته تبدیل خواهیم شد من شخصاً روزانه حداقل یک ساعت مطالعه دارم هرگز فکر نکن تو همه چیز را میدانی انسان موفق همیشه باید در حال یادگیری باشد

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

خواندن
دوست جدید - آموزش املاک

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *