0

افکار و ایده های جدید – آموزش املاک

افکار و ایده های جدید ایده ها چطور به ذهن ما می آیند؟
شهر دنیا بینهایت مدار و فرکانس وجود دارد که هر یک از انسانها در فرکانس مخصوص به خود قرار دارد.
به طور مثال شخصی که ورزشکار است و در رشته ورزشی به صورت تخصصی فعالیت می کند اتفاقات و فرصت هایی را می بیند که مربوط به مداری که در آن قرار دارد است.
به طور مثال این شخص مرتباً رویدادها و اخبار مربوط به ورزش را میشنود افرادی که با او معاشرت می کنند همکار او و در همان رشته فعال هستند و تمام زندگی او در محور ورزش و تخصصی که دارد خواهد گذشت.
یا به طور مثال یک استاد دانشگاه را در نظر بگیرید فرصت ها و شرایطی که برای او پیش می‌آید دقیقاً مرتبط است با مداری که در آن قرار دارد.

شما در چه فرکانس های مداری قرار دارید
به جایگاه و عملکرد خود دقت کنید، شما در هر مدار و فرکانس که باشید فرصت‌های مناسب افراد مناسب و شرایط مناسب با مداری که در آن قرار دارید برای شما پیش خواهد آمد.
متاسفانه بسیاری از ما ایده ها و فرصت هایی که از طرف جهان برای ما ایجاد می شود را نمی بینیم یا حتی اگر ببینیم به آن توجه نمی کنیم

تا به حال دقت کرده اید که هر ایده ای به ذهن شما می‌رسد و با دیگران مطرح می‌کنید بلافاصله همه با آن ایده مخالفت می کنند فرض کنید شما در شغل املاک فعال هستید و به مدیریت اعلام می کنید که فلان نوع آگهی را بدهیم و فرض کنید از فردا در منطقه تراکت پخش کنیم بدون اینکه راجع به جزئیات فکر و ایده شما بررسی شود با شما مخالفت می کنند اگر ایده به ذهن شما رسید و این ایده را پخته کردید و تمام شرایط را بررسی کردیم اگر حتی دیگران با شما مخالفت کردند آن ایده را انجام دهید احتمالاً برای خودتان پیش آمده است که ایده به ذهن شما آمده و شما آن را انجام نداده اید و چند مدت بعد متوجه می‌شوید که توسط شخص دیگه ای اجرا شده و اتفاقاً بسیار هم موفقیت آمیز بوده است

خواندن
جذب مشتری

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *