0

شروع مجدد زندگی – آموزش املاک

شروع مجدد زندگی

هوشمندانه موفق شوید

سبک زندگی در سال های اخیر به خصوص در کشور ایران نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است.
در گذشته مردم کار و فعالیت فیزیکی کمتری داشتند بیشتر وقت خود را به تفریح می گذراندند.
امروزه سبک زندگی متفاوت شده است و افراد مجبور هستند زمان بیشتری کار کنند تا برای گذران زندگی درآمد بیشتری داشته باشند.
اگر در خیابان به چهره های مردم نگاه کنید متوجه می شوید که اغلب مردم دچار افسردگی هستند و حتی بعضی از اشخاص برای اینکه بتوانند زندگی خود را اداره کنند مجبور هستند چند شغل باشند.
البته مشکل چیز دیگری هم هست از کودکی به ما آموزش داده اند که برای ثروتمند شدن باید بسیار کار و تلاش کنیم. هیچکس به ما یاد نداده است برای اینکه ثروتمند شویم از فکر مان استفاده کنیم و از روش های سرمایه گذاری ثروتمند شویم.

موفقیت با فکر انجام میشود

گاهی وقتها باید دست از تلاش کشید با ذهن باز به این موضوع فکر کنیم که آیا می توانم روش زندگی خود را تغییر دهم با استفاده از فکرم و تلاش فیزیکی کمتر بیشتر پول در بیاورم؟
آیا تمام افرادی که ثروتمند شده اند با تلاش فیزیکی و زحمت فرسایشی توانسته اند موفق شوند.
هرگز اینطور نیست من هم در گذشته فکر میکردم برای پولدار شدن باید تلاش فیزیکی و شبانه روزی داشته باشم ولی بعدها متوجه شدم اصلاً ثروت با تلاش فیزیکی جور نیست اگر شما بتوانید از قدرت فکر خود استفاده کنید به درآمدهای بالا دست پیدا می کنید.

خواندن
کار ملک در تهران - آموزش املاک

تیغه اره خود را تیز کنید

گاهی باید از چرخ دواری که روی آن شبانه روز در حال دویدن هستیم پایین بیاییم، استراحت کنیم و به خودمان فرصت فکر کردن دهیم.
به طور مثال یک راننده اتوبوس شهری را در نظر بگیرید که مجبور است از صبح تا شب در مسیری که برای آن تعیین شده است مسافران را جابجا کند او هیچ زمان فرصت نمی کند در راستای رسیدن به ایده ها و آرزوهای خود اقدام کنند چون دقیقا روی یک تردمیل است که فکر میکند با دویدن به جلو می رود ولی در نهایت در نقطه ثابت ایستاده است و فقط خودش را خسته میکند

هفته گذشته یک اتفاقی برای من رخ داد که جالب دانستم برای شما هم توضیح دهم زمانی که من بخواهم به مرکز شهر بروم برای انجام کاری به دلیل طرح ترافیک نداشتن جاپارک و آلودگی هوا ترجیح می‌دهند با اتوبوس مترو اسنپ و تاکسی به کار ان برسد و جالب اینجاست زمانی که سوار مترو شدم به صورت های مسافرین دقت کردم متوجه من نکته جالبی شدم و آن این بود که اغلب مردم انگیزه و هدف جدی برای زندگی ندارند و به صورت روزمرگی انجام وظیفه می نمایند نکته جالب تر این بود که اکثریت مشغول بازی کردن با موبایل خود بودند و هر کدام از آنها که صحبت کنی همه از اوضاع و شرایط روزگار و زندگی گلایه‌مند هستند و بدون هدف و بدون برنامه فقط غر خواهند زد در حالی که اینطور نیست اگر تو در زندگی هدفی داشته باشی اگر برنامه‌ریزی داشته باشید یا حتی اگر خواسته‌ای داشته باشی که بخواهیم به آن برسید وقتت را برای بازی کردن و صرفاً گذراندن عمر صرف نمیکنید لااقل این است که در آن زمینه‌ای که موضوع هدف شما است وقت خود را به مطالعه می گذرانید دقیقا این مساله مانند این است

خواندن
موسیقی پر انرژی - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *