در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

دریافت کمیسیون ۱ درصد – آموزش املاک

دریافت کمیسیون ۱ درصد

چطور کمیسیون ۱ درصد دریافت کنیم؟

روزانه مشاورین زیادی از سراسر کشور با من تماس می گیرند و می پرسند ما چطور میتوانیم از مشتریانمون کمیسیون ۱ درصد دریافت کنیم؟
مشکل بزرگ دیگر آنها این است که مشتریان نه تنها کمیسیون ما را کامل پرداخت می‌کنند بلکه مبلغ ۹ درصد ارزش افزوده هم تسویه نمی شود!

کمیسیون مشاورین املاک چقدر است؟

هر شهر برای خودش یک اتحادیه مشاورین املاک دارد و هر شهر نرخنامه متفاوتی برای کمیسیون املاک دارد که از طرف اتاق اصناف به اتحادیه های مشاورین املاک و درنهایت به دفاتر املاک اعلام میشود.
ولی موضوعی که وجود دارد این است که شغل املاک یک شغل خدماتی است برخلاف تصور مردم که فکر می کنند مشاورین املاک در مسیر معاملات کار خاصی را انجام میدهند، بسیار این کار تخصصی و بسیار فرسایشی است.
و معمولاً مبالغ کمیسیون به صورت توافقی بین مشاورین املاک و طرفین قرارداد دریافت می شود.

دریافت کمیسیون املاک

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال توضیح دهم
فرض کنید شما ماشین خود را برای تعویض روغن به تعویض روغنی یا مکانیکی برده‌اید و بعد از اینکه مکانیک روغن ماشین شما را عوض میکند مبلغ بسیار بالایی را به شما اعلام می‌کند.
و شما با کمال تعجب طبق محاسباتی که در مغز خود انجام می دهید متوجه میشوید که مبلغ بسیار بالایی بابت هزینه تعویض روغن از شما طلب کرده اند.
بلافاصله با مکانیک مخالفت کرده و از او توضیح می خواهید که هزینه ها را برای شما شرح دهد.
اگر دقت کنید تمامی انسانها در برابر پرداخت هزینه اضافی مقاومت انجام میدهند پس به جایی که در گام اول با مشتری خود کمیسیون یک درصد را مطرح کنید که چه بزاق باعث دوری و از دست دادن مشتری خواهد شد، بهتر است برای مشتری خود خدمات ویژه ای را پیش بینی کنید که ارزش دریافت مبلغ بیشتر را داشته باشد.
به طور مثال اگر به مشتری خود بگویید که من ملک شما را بالاتر از قیمت منطقه میفروشم مشروط به اینکه مبلغ کمیسیون من بیشتر باشد قطعاً او با شما موافقت خواهد کرد و یا اگر به مشتری خود پیشنهاد دهید که من ملک شما را ظرف مدت ۵ روز می فروشند و معادل این موضوع فلان مقدار کمیسیون دریافت می کنم احتمال زیاد با شما موافقت خواهد کرد.
شما فقط در زمان می توانید از مشتریان خود پول بیشتری طلب کنید که ارزش افزوده بیشتری برای آنها ایجاد کرده باشید

خواندن
اگر ثروتمند بودم - آموزش املاک

 

خیلی از دوستان شاغل در دفاتر املاک با من تماس می‌گیرند و مرتب سوال می کنند چطور بعضی از دفاتر املاک می توانند کمیسیون یک درصد دریافت کنند ولی ما نمیتوانیم کمیسیون را دریافت کنیم ، حتی مالیات ۹ درصد ارزش افزوده را پرداخت نمی‌کنند ، ببین دوست من اگر بخوای فکر کنی مردم در قبال دریافت خدمتی پول اضافه پرداخت می‌کنند که براشون ارزشمند باشه اگر یک آپارتمانی که شاید همکاران شما هم بتوانند برای او بخرند را شما اعلام کنید با مبلغ کمیسیون یک درصد انجام میدهید ، …

مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *