در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

خیانت به مشاورین املاک – آموزش املاک

خیانت به مشاورین املاک

خیانت به مشاوران املاک سبک کار مشاور املاک
برخلاف تصور عموم مردم مشاور املاک فردی بسیار توانا و هنرمند است که می‌توانند طرفین قرارداد را که افکار مختلف و سلیقه های مختلف دارند را به هم نزدیک کرده و اصطلاحاً معامله را جوش دهد.
فرض کنید اگر صنف مشاور املاک از سطح کشور جمع‌آوری شود چه اتفاقی در سیستم معاملاتی کشور رخ خواهد داد و چه حجم زیادی کلاهبرداری انجام می شود.

عدم آموزش صحیح مشاوران
متاسفانه بسیاری از افرادی که وارد این شغل می شوند دارای اطلاعات و آگاهی لازم نیستند.
از طرفی اتحادیه املاک که باید مرجع آموزش مشاورین باشد نیز در این موضوع اقدامی انجام نداده است.
مدیران دفاتر املاک تصور می کنند که آموزش یعنی رو یاد دادن راهکار هایی که خودشان طی سالها و تجربه به دست آورده‌اند، در حالی که مشاور باید اطلاعات کافی راجع به ساخت و ساز و ساختمان داشته باشد، همچنین باید در موارد و مبانی حقوق املاک هم اطلاعات لازم را به دست بیاورند از همه مهمتر باید مبانی روانشناسی اشخاص را نیز بدانند تا بتوانند در امر فروش توانا باشد.
به یاد داشته باشید که مشاور املاک فروشنده گران ترین کالای عمومی کشور می باشد

قطعا تغییر سبک زندگی و خلق معجزه در زندگی نیاز به تمرین بسیار دارد که باید قوانین روانشناسی و ذهنی را بیاموزید و مطمئن باشید تمام موارد را به مرور به شما عزیزان خواهم گفت .
خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستم ، محمود رضا غفرانی هستم مدرس املاک و مستغلات، اگر به تازگی وارد شغل مشاورین املاک شده ای دقیقا به کاربردی ترین و بهترین مرجع آموزش مشاورین املاک دست پیدا کرده ای و یا اگر سابقه فعالیت در زمینه شغل مشاورین املاک را داری باید بدانی که یاد گیری موارد فروش ، جذب مشتری ، بازاریابی ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات و موارد حقوقی در این شغل انتهایی ندارد، پس برای اینکه همیشه در صدر باشی و همواره مشتریان ثابت خود را داشته باشی و روز به روز بتوانی درآمد بیشتری بدست آوری و در کسب ثروت و سرمایه گذاری استاد شوی باید همیشه و همیشه در حال یادگیری و آموزش باشی.
خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش اتحادیه مشاورین املاک و افتتاح دانشگاه علمی کاربردی و همچنین حضور اساتید در زمینه آموزش موارد حقوقی دانش فعالان این صنف روز به روز بالاتر خواهد رفت .

خواندن
پوشش حرفه ای مشاوران املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

خیانت به مشاورین املاک

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *