0

انرژی مثبت – آموزش املاک

انرژی مثبت

انرژی مثبت و منفی

ممکن است به تاثیر انرژی مثبت و منفی در زندگی اعتقادی نداشته باشید. من هم در گذشته اینطور بودم.
انسانی بسیار گلایه‌مند، ناسپاس، ناسزا گو با انرژی منفی بسیار بالا.
ولی از زمانی که در دوره های کنترل زن شرکت کردم و تفاوت انرژی مثبت و منفی را متوجه شدم و همچنین یاد گرفتم که می توانم کنترل ذهن خودم را به دست بگیرم و اگر می خواهم چیزی را به دست بیاورم باید در ابتدا مغز و فکر خود را روی آن متمرکز کنم، دنیای من تغییر کرد.
امروز کاملا آموختم که تمرکز خود را باید روی خواسته ها بگذارم و حتی اگر دقیقه روی ناخواسته ها و انرژی های منفی متمرکز شوم مثل این است که از جاده و مسیر درست خارج شده ام .

کنترل ذهن در زندگی

اکثر افراد دنیا منتظر این هستند که زندگی برای آنها اتفاق بیفتد، اگر برای آنها اتفاق خوبی رخ دهد پیش خود می گویند که ما آدم خوش شانسی هستیم و یا اگر اتفاق بدی رخ دهد می گویند که ما بسیار بدشانس هستیم.
در حالی که چیزی به اسم شانس وجود ندارد و همه چیز از درون ما نسبت به باور ما ایجاد می شود.
در گذشته من انسان بسیار بدشانس بودم اتفاقات بعد یکی پس از دیگری برای من رخ میداد، ولی در حال حاضر این طور نیست و من نه تنها به شانس اعتقادی ندارم مردی که هرروز موضوعاتی را که می خواهم برای خودم کدنویسی می کنم و می دانم چطور با کنترل ذهن آنها را ایجاد کنم.

خواندن
خلع ید از ملک مشاعی

انرژی مثبت در شغل مشاورین املاک

برخلاف نظر آنکه تصور می کنند شغل مشاورین املاک ای یک کار فیزیکی است و مدام باید مشاور در حال دویدن باشد، اتفاقاً شغل املاک یک شغل فکری است و اگر شما بتوانید کنترل ذهن خود را به دست بگیرید خواهید دید که در این کار اتفاقات شگفت انگیزی برای شما رخ می دهد.
به طور غیر قابل باوری مشتریان خوب با شما تماس میگیرند به طور غیر باوری افراد خوب به شما مراجعه می‌کنند و به طور غیر باوری درآمد خوبی به دست خواهید آورد.

رمز کنترل ذهن چیست؟

برای اینکه رمز کنترل ذهن را بیاموزید باید یاد بگیرید که نسبت به هر اتفاقی، چه خوب و چه بد فقط واکنش مثبت نشان دهید حتی اگر اتفاق بدی برای شما رخ داد باید در ذهن خود این جمله را بگویید که حتماً این اتفاق به نفع من است و من در آینده متوجه آنها خواهم شد.

 

خدایا چقدر این باغ و این طبیعت زیباست و جالب اینکه هیچ کجا برای فیلمبرداری آرامش اینجا را ندارد
به یاد داشته باشید شما با صد هزار میلیارد نمی توانید به ۵ دقیقه قبل در زندگی برگردید , پس به جای اینکه عمر و وقت را صرف مواردی می کنید که نه تنها منغعتی برای شما ندارد بلکه مانع از پیشرفت شما می شود انرژی و وقت را روی مواردی بگذار که حداقل یک قدم تو را به جلو ببرد .
چند روز پیش با یکی از مشاورین املاک حرفه ای صحبت می کردم و پرسیدم با توجه به اینکه الان قیمت آگهی در دیوار به بیست و پنج هزار تومان افزایش پیدا کرده مشکلی نداری ؟ جواب بسیار هوشمندانه ای داد :
گفت من اصلا به این موضوعات فکر نمی کنم دقت کنید اگر در خوش بینانه ترین حالت در ماه ۱۰۰ عدد آگهی منتشر کنم جمعا دو میلیون و پانصد هزار تومان خواهد شد که در کوچکترین قرار داد اجاره بدست

خواندن
طبقه اجتماعی - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *