در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

تبلیغات محیطی در املاک – آموزش املاک

تبلیغات محیطی در املاک

تبلیغات برای دفاتر املاک
فرض کنید شما قصد راه اندازی یک موبایل فروشی را دارید بعد از اینکه تصمیم قطعی خود را بگیرید متوجه خواهید شد که برای راه اندازی یک مغازه موبایل فروشی نیاز به مبلغی به عنوان سرمایه اولیه و یا سرمایه در گردش دارید، تا بتوانید گوشی های مختلف موبایل و لوازم جانبی را خریداری کنید تا به مشتریان خود آنها را بفروشید.
یا به طور مثال فرض کنید قصد راه اندازی یک فروشگاه الکتریکی را دارید تا بتوانید اجناس فرقی و الکتریکی را به مردم بفروشید. در اینجا هم شما به مبلغی به عنوان سرمایه اولیه برای شروع کسب و کار خود نیاز دارید.
پس تا الان مطمئن شدیم که اگر شما بخواهید هر کسب و کاری راه‌اندازی کنید نیاز به مبلغی به عنوان سرمایه اولیه وجود دارد.

راه اندازی دفتر املاک
متاسفانه اغلب افرادی که دفتر املاک را اندازه می کنند این تصور را دارند که برای راه اندازی یک دفتر املاک هیچ سرمایه اولیه نیاز نیست و تنها نیاز به داشتن یک دفتر یا مغازه و چند میز و صندلی و تلفن می باشد.
در حالی که این تصور کاملا قدیمی است و مربوط به بنگاه های املاک در قدیم می باشد.
دفاتر املاکی که در حال حاضر و طی چندین سال گذشته راه اندازی شده اند به صورت دپارتمان می‌باشد و باید دارای تجهیزات و ابزارآلات مناسب باشند.
دفتر املاک باید دارای دکور شیک و همچنین تعداد مورد نیاز کامپیوتر برای مشاورین خود باشد.

خواندن
ایده تبلیغاتی برای دفاتر املاک - آموزش املاک

یکی از موضوعات مهمی که باعث پیشرفت هر کسب و کاری میشود تبلیغات در آن کسب و کار است.
و متاسفانه اغلب افرادی که به عنوان مدیر دفتر املاک و آل هستند تصور می‌کنند باید ماهانه مبالغی را به سایتهای دیوار و شیپور پرداخت نمایند تا مشتریان و متقاضیان آگهی‌های مشاوران را ببینند و با آنها تماس بگیرند.
در حالی که روش های دیگری هم برای تبلیغات وجود دارد که متاسفانه تعداد کمی از افراد به سراغ یادگیری آنها می روند.

یک نکته بسیار مهم که در صنف مشاورین املاک از چشم دوستان همکار دور مانده است این است در زمانی که بازار دچار رکود است و تمام مشاورین املاک تمرکز خود را روی آگهی های دیوار و شیپور متمرکز کرده‌اند شما باید با کمی خلاقیت و ابداع راه های جدید بتوانید مشتریان جدید و در نهایت درآمد متفاوتی به دست می آورید راهی رو که همه می روند اگر شما هم آن راه را طی کنید در نهایت به همان نتیجه ای خواهید رسید به دیگران رسیده اند چندین بار این جمله را گفته اند مهم نیست رقبای ما چه کار می کنند و ما بهتر از آنها انجام دهیم در حالی که مهم این است که رقبای ما چه کار می کنند و ما متفاوت از آنها کار را انجام بدهیم یکی از افکاری که به شدت ذهن من را درگیر کرده بود این بود که هر روز تعداد زیادی مشتری برای اجاره و خرید ملک مورد منطقه ما می شوند و من با چه ترفندی می توانم آنها را به دست بیاورم جذب کنم و به سمت دفتر خودمان بکشانم فکری به ذهنم زد و آن ایجاد هفته‌نامه املاک بود

خواندن
استراتژی جذب مشتری

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *