در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

به این شرط بیا مشاور املاک شو – آموزش املاک

به این شرط بیا مشاور املاک شو

استخدام مشاور برای دفاتر املاک

اگر می خواهید وارد کار املاک شوید و به عنوان مشاور در دفتر املاک استخدام شوید حتما این ویدیو را ببینید.
اگر قسمت آگهی های استخدام سایت دیوار را باز کنید تعداد قابل توجهی آگهی استخدام از جانب دفاتر املاک را مشاهده می کنید که در آن توضیحات بسیار جذاب و تضمین درآمد های میلیونی را به شما داده اند.
حتی خودم که سالهاست در در این شغل به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنم زمانی که متن آگهی استخدام را میخوانم تعجب می‌کنم و طمع در من روشن می‌شود که شاید مادر دفترمان روش اشتباهی را انجام می دهیم که به این سبک درآمده آن نمیرسیم.

روش استخدام و شروع به کار در دفاتر املاک

در تمامی آگهی های استخدام که توسط دفاتر املاک ثبت شده است نوشته شده است که به شما آموزش رایگان می دهیم و تضمین درآمد چند میلیونی در ماه را می کنند.

سوال مهم اینجا پیش می آید؟
اگر واقعاً هر مشاوری وارد این مجموعه ها شود و آموزش رایگان ببیند و تضمین درآمد چند میلیونی داشته باشد پس چرا آن مشاوران از دفتر خارج می شوند و مجموعه املاک مجدداً برای به دست آوردن مشاور جدید باید تلاش کند؟
پاسخ بسیار ساده است، مشاورین املاک دارای حقوق ثابت و ماهانه نمی باشند و میزان درآمد آنها بستگی به پورسانتی دارد که از قراردادهایی که به واسطه عملکرد خودشان بسته می‌شود و مبلغ کمیسیون یکی از طرفین دریافت می شود. پس بسیار ساده است که اگر مشاور ای در طی ماه نتواند قراردادی را به سرانجام برساند شامل هیچ نوع درآمدی نمی باشد.

خواندن
به امید ایرانی بهتر

حقیقت ساده در شغل مشاوران املاک

یک حقیقت ساده در این شغل وجود دارد که هیچ کس آن را به شما نمی گوید، اگر می خواهید وارد شغل مشاورین املاک شوید باید قوانین فروش را بیاموزید باید با مشتری خود صداقت داشته باشید باید در این شغل بسیار صبر و شکیبایی داشته باشید و باید به میزان ۳ ماه زندگی با کیفیت را به عنوان پس انداز و خزانه برای خود کنار گذاشته باشید.
در این شغل درآمدهای میلیونی وجود دارد ولی هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بتوانید شامل این درآمد های میلیونی باشید همه چیز بستگی به اراده و توان و تلاش شما در این شغل دارد.

دوره های آموزشی املاک
در سمینارهای آموزشی از جمله کلید های مشاور موفق و روانشناسی فروش و مذاکره به طور کامل برای مشاوران توضیح داده ام که اگر می خواهند در این شغل موفق شوند باید از چه روش ها و چه استراتژی هایی استفاده نمایند

 

متاسفانه در طول روز تماس هایی زیادی از جانب مشاورین تازه کار با من گرفته می شود و اکثرا اینطور اعلام می کنند که چند ماهی است وارد کار املاک شدیم ، در ابتدا به ما وعده درآمدهای رویایی را دادند و گفتند اگر مواردی که گفته می شود را رعایت کنید به صورت تضمینی ماهانه فلان مبلغ درآمد خواهی داشت، متاسفانه الان چند ماهی است در دفتر املاک به عنوان مشاور فعالیت می کنم و هنوز موفق به انجام قرارداد نشدم ، اوایل سرپرست بسیار برای آموزش من وقت صرف می کرد ولی در حال حاضر کاملا مشهود است که نسبت به من دلسرد شده و البته سایر همکاران هم مشکل مشابه را دارند، و در نهایت می پرسند چه راهکاری وجود دارد ؟
محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

خواندن
تیم ورک | آموزش املاک

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *