در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

اهمیت به پرسنل در دفتر املاک – آموزش املاک

اهمیت و پرسنل در دفتر املاک

استخدام مشاور املاک

یکی از بزرگترین چالش های مدیران دفتر املاک در ایران استخدام و نگهداری مشاورین است.
دلیل این موضوع این است که در کار املاک حقوق و مزایای برای مشاور وجود ندارد و هر مشاور فقط به واسطه قرارداد هایی که توسط خودش به انجام می رسد می تواند از کمیسیون دریافتی پورسانت بگیرد.

آموزش مشاورین املاک

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث عدم رشد و پیشرفت دفاتر املاک می‌شود مدیرانی هستند که در برابر آموزش بسیار مقاومت دارند، معمولاً مدیران دفاتر املاک تصور می‌کنند که همه موضوعات در این شغل را می دانند و تمام موارد حقوقی را کاملاً واقف هستند در حالی که شغل مشاورین املاک هیچ انتهایی ندارد و هر روز باید بخشی از زمان کاری را برای آموزش اختصاص داد.
نه تنها دفاتر املاک بلکه هر شرکت و سازمانی برای پیشرفت مجموعه خود باید مرتباً به روز رسانی شود و این به روز رسانی صرفاً در قالب آموزش به دست خواهد آمد.

هزینه آموزش برای هر مشاور املاک

میزان درآمد در شغل املاک نسبت به سایر مشاغل بسیار بالا است و مدیران هوشمند کسانی هستند که از میزان درآمدی که مجموعه املاک هر ماه به دست می‌آورد بخشی را بابت آموزش و به روز رسانی و ارتقاء دانش مشاورین املاک و همچنین خودش هزینه کند که در اصل این موضوع هزینه نامیده نمی شود بلکه سرمایه گذاری است.

خواندن
اساتید املاک - آموزش املاک

دوره های آموزشی املاک

در سمینار ها و دوره های آموزشی که برگزار کرده‌اند مشاورین بسیار را آموزش دادند و آنها توانسته‌اند با روش ها و تکنیک های جدید خود را به درآمد بیشتر برساند و زودتر به موفقیت در این شغل دست پیدا کند

چالش همیشگی و یکی از بزرگترین دغدغه های دفتر املاک استخدام ، آموزش و نگهداری پرسنل مشاور است . دلیل اصلی این موضوع حقوق نداشتن مشاورین است بطوری که کل درآمد مشاورین املاک به صورت پورسانتی می باشد و نتیجه درآمد آنها مستقیما به عملکرد خودشان وابسته است .
تفکر غلط دیگری که در شغل مشاورین املاک وجود دارند ، بخصوص مدیران و حرفه ای ها این است که فکر می کنند همه چیز را می دانند و در هر موضوعی که به املاک مرتبط می شود استاد هستند و همواره نسبت به پرسنل و مشاورین نگاه بالا به پایین دارند .
یک راهکار جادویی که چند

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *