0

آگهی املاک دیوار – آموزش املاک

آگهی املاک دیوار

نحوه عملکرد سایت دیوار
در حال حاضر سایت دیوار برای صنف مشاورین املاک پربازدیدترین سایت جستجوی ملک از طرف مردم است، در نتیجه مشاورین املاک روزانه آگهی های زیادی را در سایت دیوار ثبت میکنند تا بتواند فایل های خود را به متقاضیان املاک معرفی کنند.
نکته قابل توجه این است که هزینه آگهی املاک در دیوار نسبت به شهرهای مختلف متفاوت است.

جستجوی فایل شخصی در سایت دیوار
یکی از کارهایی که مشاورین املاک در سراسر کشور روزانه انجام می دهند این است که فایل هایی که مالکین برای فروش و اجاره در سایت دیوار ثبت میکنند را پیدا کرده، سپس با مالک تماس گرفته تا ملک را بعد از فایل کردن مورد کارشناسی قرار می دهند.
در این مرحله ملک هایی را که توانسته اند از سایت دیوار پیدا کنند به مشتریان احتمالی خود معرفی می کند.

پیدا کردن فایل شخصی ارزشمند از سایت دیوار
موضوع مهمی که مورد توجه مشاورین املاک نیست این است که اگر مالکی امروز ملک خود را در سایت دیوار ثبت نماید امکان بازدید از جانب تمامی مشاورین املاک آن شهر وجود دارد.
این کار چندین مشکل را ایجاد میکند:
اول اینکه تمام مشاورین هر منطقه به آن مالک زنگ می زنند و در ذهن مالکین فکر ایجاد می‌شود که ملک او بسیار ارزنده است و ممکن است قیمت اعلامی خود را بالا ببرد.
دوم اینکه در حال حاضر در یک منطقه ممکن است چند مشتری و خریدار وجود داشته باشد که چندین دفتر املاک در همان منطقه مراجعه کرده است و تمام مشاورین با آن مشتری تماس می‌گیرند و همان فایل را به او اعلام می کند.

خواندن
راهکار مفید برای مشاوران

فایل شخصی ارزشمندترین کالای مشاورین املاک
ارزشمند ترین کالایی که مشاور املاک می‌تواند داشته باشد فایل شخصی است.
فایل شخصی یعنی ملکی که فقط در دفتر املاک شما ثبت شده باشد و هیچ دفتر املاک دیگری از آن مطلع نباشد.
قانونی که وجود دارد این است که مشاور املاک اگر بتواند روی فایل شخصی خود به صورت متمرکز فعالیت کند به طور قطع به یقین آن فایل به سرانجام خوب خواهد رسید.
یکی از کارهای هوشمندانه که بعضی از مشاورین املاک انجام می دهند این است که به سراغ فایل های یک ماه پیش ثبت شده در دیوار می روند و با مالکین آن تماس می گیرند، اگر فایل ظرف مدت یک ماه فروش و اجاره نرفته باشد قاعدتاً از دید سایر مشاورین آن منطقه خارج شده است همچنین مالک نسبت به فروش فوری ملک خود ناامید شده است.
در نتیجه مشاور املاک هوشمند می تواند با استراتژی تغییر قیمت و شخصی سازی فایل آن را زود تر به سرانجام برساند.

یکی از مشاورین املاک با من تماس گرفت و اعلام کرد که من برای پیدا کردن فایلهای شخصی از روشی استفاده می‌کنند که اگر همکاران دیگر در شغل مشاور املاک از این روش استفاده کنند می توانند فایل های شخصی بسیاری را به دست بیاورد به من گفت من هر روز فایل های دیوار را که مربوط به یک ماه پیش است را بررسی می کند اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید فایل هایی که در سایت های دیوار و شیپور ثبت شده‌اند به مدت یک ماه بر روی سایت قرار می گیرند و پس از یک ماه اگر توسط شخصی که آن آگهی را ثبت کرده است تمدید نگردد از روی سیستم حذف و خارج میشود نکته قابل توجه اینجاست که مشاورین املاک هر روز فایل هایی را که در همان روز وارد سایت های دیوار و شیپور شده است را بررسی می کنند و فایلهای شخصی را پیدا کرده و با مالکین آن تماس می‌گیرند و برای خودشان ثبت می‌کنند و نکته قابل توجه اینجاست که من دقیقاً فایل هایی را جستجو و ثبت می‌کنم

خواندن
تلاش بیهوده در زندگی - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *