در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

پرواز به قبرس شمالی

پرواز به قبرس شمالی

پرواز به قبرس شمالی

پرواز به قبرس شمالی

شرکت‌های هواپیمایی برای قبرس شمالی

شما می‌توانید به روش‌های مختلف و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف به جزیره قبرس شمالی سفر کنید.
این مقاله در تابستان ۱۴۰۲ نوشته شده است و قیمت‌ها و شرکت‌های هواپیمایی که می‌توان توسط آنها به قبرس شمالی سفر کرد مربوط به این تاریخ می‌باشد.

فرودگاه بین المللی ارجان

تا به امروز جزیره قبرس شمالی فاقد فرودگاه بین‌المللی با امکانات مربوط به یک فرودگاه بین المللی می‌باشد در حالی که در شهر لارناکا فرودگاه بین المللی توسط دولت قبرس شمالی آماده و ساخته شده است و همچنان در انتظار دریافت مجوزهای بین المللی می‌باشد و دولت قبرس شمالی در تلاش است تا بتواند هرچه زودتر این فرودگاه را راه اندازی کند.

شرکت‌های هواپیمایی برای سفر به قبرس شمالی

در حال حاضر پرواز مستقیم به فرودگاه ارجان وجود ندارد و هرگونه پرواز از ایران به مقصد لارنکا و فرودگاه ارجان با توقف در کشور ترکیه در شهر آنکارا یا استانبول انجام می‌شود.
به طوری که شما در ایران در فرودگاه امام خمینی سوار هواپیما خواهید شد و پس از توقف در استانبول یا آنکارا با پرواز دیگر به سمت ارجان خواهید رفت.

خواندن
فسخ یا منفسخ - آموزش املاک

البته در ماه‌های اخیر پرواز به اصطلاح مستقیم فرودگاه امام خمینی به فرودگاه ارجان راه‌اندازی شده است که شما با یک هواپیما سفر خود را انجام می‌دهید ولی باز در شهر آنکارا یا استانبول چند ساعتی توقف خواهید داد.
شما می‌توانید به چهار روش و با چهار شرکت هواپیمایی به کشور قبرس شمالی مسافرت کنید.
۱. شرکت هواپیمایی فری برد    FREEBIRD AIRLINES
۲. شرکت هواپیمایی پگاسوس   PEGASUS AIRLINES
۳. شرکت هواپیمایی آنادولو یا ترکیش ایرلاین TURKISH AIRLINES
۴. شرکت های هواپیمایی ایرانی (هما ، ماهان و … ) Iran Air

پرواز به قبرس شمالی

هزینه بلیط پرواز و حمل بار

در چند سال اخیر بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی به خاطر اینکه نرخ بلیط خود را پایین بیاورند اجازه حمل بار توسط مسافر را صادر نمی‌کنند به طوری که مسافر می‌تواند تنها ۸ کیلو بار همراه خود به کابین هواپیما ببرد. این موضوع برای افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند چالش بزرگی به حساب می‌آید.

هواپیمایی فری بورد :

شما می‌توانید با شرکت هواپیمایی فری بورد به طور مستقیم به فرودگاه ارجان سفر کنید که البته مدت زمان کوتاهی در فرودگاه ترکیه توقف خواهید داشت و این پرواز به دو صورت بدون بار و یا دارای بار انجام می‌شود. اگر قصد حمل بار داشته باشید می‌توانید برای هر نفر ۳۰ کیلو به صورت مجاز همراه خود داشته باشید و بابت هر کیلو اضافه بار معادل ۱۴ یورو پرداخت نمایید که بار اضافه شما نباید بیشتر از ۲۰ کیلو باشد.

 

پرواز به قبرس شمالی

هواپیمایی پگاسوس:

اگر قصد پرواز با هواپیمایی پگاسوس را داشته باشید باید بدانید که پرواز با این شرکت هواپیمایی به سمت قبرس شمالی دارای توقف طولانی مدت در فرودگاه استانبول می‌باشد که این توقف بین ۴ الی ۸ ساعت می‌باشد البته در نظر داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما با این روش کمترین حالت خود را خواهد دید.
البته اگر بخواهیم با هواپیمایی پگاسوس پرواز کنید هر نفر می‌تواند ۲۰ کیلو بار مجاز با خود حمل کند و اضافه بار شامل هر نفر ۳۰ کیلو می‌شود که هر کیلو معادل ۸ یورو محاسبه خواهد شد.

خواندن
آگهی در املاک - آموزش املاک

هواپیمایی آنادولو یا ترکیش ایرلاین :

زمانی که قصد سفر با هواپیمایی ترکیش ایرلاین یا آنادولو را داشته باشید باید بدانید که قیمت بلیط این هواپیما نسبتا بالا است و هر نفر می‌تواند ۲۰ کیلو بار مجاز همراه خود داشته باشد و اگر در این شرکت هواپیمایی شما اضافه بار داشته باشید می‌توانید حداکثر تا ۳۰ کیلو به قیمت هر کیلو ۱۳ یورو همراه خود داشته باشید.

شرکت های هواپیمایی ایرانی (هما ، ماهان و … )

روش آخر برای سفر به قبرس شمالی این است که با یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تا مقصد استانبول پرواز نمایید و سپس آنجا پرواز خود را تغییر دهید و با یکی از شرکت‌های هواپیمایی که در بالا نام آنها گفته شد ادامه مسیر را داشته باشید. در شرکت‌های هواپیمایی ایرانی معمولاً هر نفر تا ۳۰ کیلو می‌تواند بار مجاز وارد هواپیما نماید.

پرواز به قبرس شمالی

نکته بسیار مهم :

پس از اینکه بلیط هواپیمای خود را خریداری نمودید باید نسبت به اخذ کوپن اضافه بار اقدام نمایید و قبل از اینکه روز پرواز شما شود و به گیت پرواز و دریافت کارت پرواز بروید باید تعیین و تکلیف اضافه بار خود را کرده باشید

قیمت بلیط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر به قبرس شمالی

شرکت هواپیمایی فریبورد برای هر نفر حداقل  ۱۸,۱۸۵,۷۸۱ تومان
شرکت هواپیمایی پگاسوس برای هر نفر حداقل  ۱۱,۷۱۵,۹۷۶ تومان
شرکت هواپیمایی آنادولو یا ترکیش ایرلاین برای هر نفر حداقل ۱۶,۲۸۷,۳۸۴ تومان
شرکت های هواپیمایی ایرانی (هما ، ماهان و … )

 

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

خواندن
محاسبه شارژ آپارتمان

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫5/5 (1 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *