در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

وب سایت املاک – آموزش املاک

وب سایت املاک

وب سایت املاک تاثیر وب سایت در کسب و کار
در سال‌های اخیر تقریباً هر شرکت یا مجموعه برای خود یک وب سایت به عنوان معرفی برند خود ساخته است.
بسیاری از فرات از وب سایت به عنوان منبع درآمد استفاده میکنند.
دیجی کالا ، دیوار و بسیاری از سایت های بسیار معروف روزانه درآمد بسیار هنگفتی از وب سایت خود به دست می آورند.
یک دفتر املاک برند حتماً باید وبسایت تشکیل و جذابی برای مجموعه و برندینگ خود داشته باشد.
نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و زمانی وب سایت شما به درآمد می رسد و برای شما کار خواهد بود که روی سه آن فعالیت داشته باشید یعنی کاری کنید که اگر مخاطب موضوعی در ارتباط با عملکرد شما را در گوگل سرچ کند وب سایت شما به او نمایش داده شود.

تاثیر سئو در وب سایت
فرض کنید من می خواهم در جزیره کیش به دنبال خرید ملک باشم به محض اینکه در گوگل سرچ کنم خرید ملک در جزیره کیش باید سایت شما جزو سه عدد سایتی باشد که توسط گوگل به من معرفی می شود.
تعداد کمی از افراد چهار سایت به معرفی شده توسط گوگل به پایین را جستجو می کنند و معمولاً تمام خرید ها در همان سه الی چهار سایت معرفی شده اول انجام میشود.

ایجاد فایلینگ در وب سایت املاک
جدا از این که شما میتوانید از وبسایت خود به عنوان صفحه برند خود در فضای مجازی استفاده کنید می توانید فایل های خود را وارد آن کرده و از وب سایت به عنوان فایلینگ شخصی استفاده کنید تا هم مشتریان بتوانند فایل ها را با اطلاعات کمتر ببینند و هم مشاوره شما در هر لحظه بتوانند به فایل های اصلی دسترسی داشته باشند.

خواندن
درد سر چک تخلیه

دپارتمان طراحی وب سایت محمود غفرانی
خوشبختانه دپارتمان طراحی وب سایت ما می تواند سایت های مرتبط با دفاتر املاک را با کمترین هزینه و بیشترین کارایی برای دفاتر املاک متقاضی ایجاد کند.
شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید

دپارتمان طراحی سایت

قطعا تغییر سبک زندگی و خلق معجزه در زندگی نیاز به تمرین بسیار دارد که باید قوانین روانشناسی و ذهنی را بیاموزید و مطمئن باشید تمام موارد را به مرور به شما عزیزان خواهم گفت .
خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستم ، محمود رضا غفرانی هستم مدرس املاک و مستغلات، اگر به تازگی وارد شغل مشاورین املاک شده ای دقیقا به کاربردی ترین و بهترین مرجع آموزش مشاورین املاک دست پیدا کرده ای و یا اگر سابقه فعالیت در زمینه شغل مشاورین املاک را داری باید بدانی که یاد گیری موارد فروش ، جذب مشتری ، بازاریابی ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات و موارد حقوقی در این شغل انتهایی ندارد، پس برای اینکه همیشه در صدر باشی و همواره مشتریان ثابت خود را داشته باشی و روز به روز بتوانی درآمد بیشتری بدست آوری و در کسب ثروت و سرمایه گذاری استاد شوی باید همیشه و همیشه در حال یادگیری و آموزش باشی.

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

خواندن
مشاور املاک مبتدی - آموزش املاک
‫5/5 (1 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *