در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

دفتر کلید املاک – آموزش املاک

دفتر کلید املاک

مسئولیت شغل مشاورین املاک

در جامعه مشاورین املاک ای از پر مسئولیت ترین و حساس ترین مشاغل به حساب می آید، چرا که افرادی که در این شغل را در این صنف مشغول به فعالیت هستند می توانند با مجوز مالک وارد منزل شوند و همچنین دسترسی به تمام فضاهای منزل از جمله اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی خواهند داشت.
کسب نوعی مشاورین املاک باید در مرحله اول امانت دار منازل مردم باشند.
بیشتر اوقات مشتریانی که توسط مشاورین املاک به منازل مردم ارجاع داده می‌شوند هیچ شناختی نسبت به هم ندارند و صرفاً به اعتماد و اعتبار شخص مشاور املاک فرد غریبه را وارد منزل خود می کنند.
معدود مشاغلی وجود دارد که مالک اجازه ورود هر شخصی را به منزل خود بدهد.
پس باید نسبت به امنیت منازل مردم حساسیت بیشتری داشته باشیم

واحد های تخلیه در دفاتر املاک

گاهی اوقات مالک واحدی که تخلیه است و ساکنین دارد برای فروش و اجاره کلید ملک خود را در اختیار دفاتر املاک محل قرار میدهد.
و در مرحله بعد با منتشر کردن آگهی در دیوار و سایر اپلیکیشن های املاک ملک خود را به مشاورین املاک سراسر منطقه معرفی می کند.
در زمان پاسخگویی به آگهی خود اعلام می دارد که کلید واحد مذکور نزد املاک ایکس می باشد و برای اینکه بتوانید واحد را به مشتری خود معرفی و نشان دهید باید از آن املاک کلید را دریافت کنید و پس از بازدید مجدداً کلید را به دفتر املاک عودت دهید.

خواندن
اعتماد سازی مشتریان

اتفاقاتی که در منازل تخلیه رخ می دهد
زمانی که آگهی فروش اجاره ملک مربوط به در فضاهای مجازی پخش شود و دفتر املاک مشخصی جهت دریافت کلید معین شود تمامی دفاتر املاک مراجعه کرده و کلید واحد را جهت نشان دادن به مشتری دریافت می کنند.
متاسفانه در بعضی از مواقع از جانب برخی از مشاورین املاک شیطنت‌هایی ایجاد شده است که بعدها باعث دردسر دفتر املاک دارنده کلید می باشد.

دفتر کلید چیست؟

شما به عنوان دارنده دفتر املاک باید یک دفتر کلید برای خودتان ایجاد کنید تا هر یک از همکاران و دفاتر املاک برای دریافت کلید آپارتمان هایی که نزد شما است مراجعه کردند مشخصات کامل آنها و همچنین ساعت ورود و خروج در آن دفتر ثبت شود، که اگر احیاناً مشکل و یا اتفاقی در آن منزل تخلیه رخداد بتوانیم پیگیری کنیم که در ساعت مقرر از کدام دفتر املاک و برای کدام واحد کلید دریافت شده است.

یکی از موضوعاتی که در دفاتر املاک بخصوص دفاتر املاکی که به‌صورت مغازه وجود دارد این است که معمولاً مالکین کلید واحد تختی خود را به دفتر املاک مورد اعتماد خود می سپارد تا بتواند سریع تر مشتری ببرد و ملک را به فروش یا اجاره دهد و همزمان که کلید را به دفتر املاک امانت می سپارد به سایر دفاتر املاک واقع در آن منطقه هم ملک خود را معرفی می کند همزمان مشاورین سرتاسر منطقه روی ملک مورد نظر فعالیت می کنند و برای نشان دادن آن واحد به مشتری باید کلید واحد را از آن دفتر املاک دریافت کنند گاهی پیش می‌آید به دلیل خالی بودن واحد از طرف بعضی از مشاورین املاک شیطنت هایی صورت می گیرد و یا حتی گاهی اتفاق افتاده است در ملک نوساز که مثلاً گازرومیزی وجود دارد به سرقت رفته است برای اینکه این اتفاق برای دفتر املاک شما رخ ندهد یک دفتر تهیه کنید تحت عنوان دفتر کلید که داخل آن ستون بندی شده باشد

خواندن
رکود بازار ملک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *