در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

مدیریت پیمان در املاک – آموزش املاک

مدیریت پیمان در املاک

مدیریت پیمان در املاک درآمد مشاورین املاک چگونه است؟
افرادی که در شغل مشاورین املاک فعالیت می کنند دارای حقوق ثابت نیستند و اگر در طی یک ماه هیچ گونه فعالیتی که منجر به نوشتن قرارداد و دریافت کمیسیون املاک نشود نداشته باشند نمی توانند روی درآمد دیگری حساب کنند.
در ضمن در شغل مشاورین املاک بازار ملک به شدت دچار رکود و صعود می شود یعنی گاهی پیش می آید که شخص مشاور بیش از یک ماه نمی تواند هیچ قراردادی بنویسد ولی هزینه‌های زندگی او همچنان پابرجا است.

روش کار مشاورین املاک مبتدی
یکی از راه های موفقیت و ماندگاری در شغل مشاورین املاک این است که خود را در قالب یک پیمانکار سه ماهه ببینید.
فرض کنید شما در یک شرکت پیمانکاری استخدام می شوید که در ابتدای کار کارفرما با شما قرارداد می بندد که به واسطه آن هر سه ماه مبلغ حقوق شما واریز می گردد.
در این زمان شما برنامه ریزی زندگی خود را طوری قرار می دهید که بتوانید سه ماه بدون دریافت مبلغی زندگی خود را با کیفیتی که در حال حاضر وجود دارد ادامه دهید.

راز ماندگاری در شغل مشاورین املاک
تنها با این روش می توانید در شغل املاک صبر و شکیبایی داشته باشید و به واسطه ماندگاری خود در این شغل موفق شوید.
افرادی که میخواهند وارد این شغل شوند باید در ذهن خود تعریف کنند که هر دو یا سه ماه یکبار می تواند مبلغی را دریافت کند در این صورت آنها از لحاظ ذهنی و فکری تحت فشار قرار نمی گیرند و می توانند عملکرد خوبی را داشته باشند

خواندن
قانون مالک و مستاجر - آموزش املاک

قطعا تغییر سبک زندگی و خلق معجزه در زندگی نیاز به تمرین بسیار دارد که باید قوانین روانشناسی و ذهنی را بیاموزید و مطمئن باشید تمام موارد را به مرور به شما عزیزان خواهم گفت .
خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستم ، محمود رضا غفرانی هستم مدرس املاک و مستغلات، اگر به تازگی وارد شغل مشاورین املاک شده ای دقیقا به کاربردی ترین و بهترین مرجع آموزش مشاورین املاک دست پیدا کرده ای و یا اگر سابقه فعالیت در زمینه شغل مشاورین املاک را داری باید بدانی که یاد گیری موارد فروش ، جذب مشتری ، بازاریابی ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات و موارد حقوقی در این شغل انتهایی ندارد، پس برای اینکه همیشه در صدر باشی و همواره مشتریان ثابت خود را داشته باشی و روز به روز بتوانی درآمد بیشتری بدست آوری و در کسب ثروت و سرمایه گذاری استاد شوی باید همیشه و همیشه در حال یادگیری و آموزش باشی.
خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش اتحادیه مشاورین املاک و افتتاح دانشگاه علمی کاربردی و همچنین حضور اساتید در زمینه آموزش موارد حقوقی دانش فعالان این صنف روز به روز بالاتر خواهد رفت .

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

مدیریت پیمان در املاک

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *