در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

مدیر دفتر املاک – آموزش املاک

مدیر دفتر املاک

چه کسانی در دفتر املاک کار می کنند

شغل املاک به صورت سنتی و مدرن در سطح کشور وجود دارد.

بنگاه املاک سنتی

در گذشته بنگاه املاک شامل یک مغازه، چند میز وصندلی چند نفر از افراد بازنشسته که هیچ کاری برای انجام دادن نداشتند تشکیل می شد.
معمولاً افرادی که در بنگاه های املاک فعالیت می‌کردند دارای سواد حقوقی نبودند التحریر قرار دادها به واسطه تجربه آنها انجام می گرفت.

دفاتر املاک دپارتمانی

در این سبک املاک کار به صورت سازمانی و فعالیت در واحدهای اداری انجام می گیرد.

سلسله مراتب افرادی که در دپارتمان املاک کار می کنند بدین شکل است:
۱ . مشاورین که در حقیقت مهره های اصلی این مجموعه هستند افرادی که به صورت مبتدی و حرفه ای در این مجموعه استخدام می شوند تا فرایند فایل یابی ،کارشناسی به دست آوردن مشتری و در نهایت مورد پسند قرار گرفتن ملک توسط مشتری و به عهده دارند.
۲ . سرپرست‌های یا مدیران رنج، معمولاً هر ۱۰ الی ۱۵ مشاور زیر نظر یک سرپرست یا مدیره رنج فعالیت خود را شروع و ادامه می‌دهد، وظیفه سرپرست این است که هر لحظه عملیات مشاوری را تحت نظر گرفته و تند تجربه کاری او بیشتر از سایر مشاورین است به آنها راهنمایی های لازم را ارائه دهد تا بتوانند هرچه سریعتر مشتریان خود را به قرارداد برسانند.
۳ . مدیر قرارداد یا مدیر معاملات، شخصی است که دانش حقوقی کافی را برای انجام قراردادهای املاک دارد و همچنین در زمینه مدیریت اتاق جلسات و متقاعدسازی طرفین تجربه کافی را به دست آورده است. معمولاً مدیر قرارداد یا مدیر معاملات در امور روزمره مشاوران دخالتی نمی‌کند و تنها در زمان برگزاری جلسات اطلاعات مربوط به جلسه را توسط مدیر رنج دریافت میکند.
این سلسله افرادی که به این شرکت در دفتر املاک کار می کنند مانند یک زنجیر به هم متصل اند و اگه هر یک از آنها در مسئولیت های خود کوتاهی نماید تمام زحماتی که توسط مشاور کشیده شده است به هدر می رود.
متاسفانه برخی از مدیران قرار داد به دلیل اینکه تجربه کافی را برای مدیریت جلسه ندارند قراردادهای مشاورین را به سادگی خراب می کنند و تمام زحمات مشاور از بین میرود

خواندن
روش های تبلیغاتی - آموزش املاک

 

برنامه ریزی روزانه مهم است  چون یک موضوع مهم چطور روزمان را برنامه ریزی کنیم شب قبل در موقع خواب باید در ذهن خود روز بعد را تجسم کنیم هرگز روز خود را اینطور آغاز نکنید چه برنامه و هدفی نداشته باشید و تنها با توکل به خداوند از منزل خارج شوید باید تمام برنامه ریزی روز خود را در ذهن خود تجسم کرده باشید و آمادگی کامل را برای برخورد با مسائل و مشکلات جدید داشته باشید

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *