در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

افزایش درآمد مشاوران املاک – آموزش املاک

افزایش درآمد مشاوران املاک

درآمد مشاورین املاک به چه صورت است؟
همانطور که میدانید افرادی که در شغل مشاورین املاک فعال هستند به صورت پورسانتی کسب درآمد می کنند.
یعنی مشاورین املاک دارای حقوق ثابت نیستند. به هر مشاور به نسبت قراردادی که می تواند ببندد و کمیسیون یکی از مشتریان دریافت می کند سهم خود را به صورت پورسانتی و درصدی دریافت میکند.

درآمد ماهانه مشاور املاک چقدر است؟
هیچ تضمینی وجود ندارد که مشاور در ماه چه مقدار درآمد داشته باشد و میزان درآمد مشاور بستگی به شرایط بازار و خرید و فروش است .
نکته بعدی که در اینجا وجود دارد این است که اگر یک مشاور در ماه نتواند قراردادی را به سرانجام برساند از هیچ منبع مالی به او کمک نخواهد شد آدم نتیجه مشاور تحت فشار روانی قرار می گیرد، چون همچنان هزینه های زندگی برای وجود دارد ولی درآمدی در کار نیست.

افزایش درآمد مشاور املاک
مشاور املاک باهوش و خلاق برای خود درگاه های متفاوتی به عنوان درآمد ایجاد می کند.
به طور مثال یکی از دوستان من دفتر املاکی در خیابان جمهوری دارد به دلیل آنکه آن منطقه موقعیت اداری و تجاری دارد معمولاً مغازه‌ داران چالش مالیاتی و مشکلاتی با سازمان دارایی دارند بیشتر تمرکز و فعالیت خود را روی حل کردن مشکلات مالیاتی واحدهای تجاری و اداری کرده است.

آیا دوست دیگری در منطقه چهاردانگه که بورس کارخانه ها و سوله است دارم که تمام تمرکز خود را روی فروش سوله و زمین های آن گذشته است.

خواندن
تکنیک در فروش - آموزش املاک

یکی از درآمدهای مشاوره املاک کمیسیون است
متاسفانه مشاورین املاک تازه کار و کم تجربه تصور می‌کنند تنها منبع درآمد برای آنها کمیسیون هایی است که به واسطه انجام قرارداد به دست می آید.
در حالی که اگر تمرکز خود را روی کار بگذارید متوجه می شوید که چندین راه درآمدی برای هر مشاور وجود دارد و تنها باید با تمرکز و خلاقیت آنها را پیدا کند.

متاسفانه مشاورین املاک تازه‌کار تنها فکر می‌کند که به واسطه بستن قرارداد اجاره یا فروش می‌توانند صاحب درآمد شوند در حالی که در اصل این طور نیست مشاور املاک دانا جدا از کمیسیونی که به عنوان اجرت و دستمزد خود دریافت می کند اگر بتواند با طرفین قرارداد یعنی خریدار یا فروشنده موجر یا مستاجر طوری تعامل کند که به نظر آنها خدمتی که از طرف او صورت گرفته است ارزشمند می باشد می‌تواند شیرینی قابل توجهی را دریافت کنند و یا زمانی که قرارداد فروش به سرانجام رسید معمولاً فروشندگان وقت و فرصت کافی برای دریافت استعلامات شهرداری دارایی اداره ثبت و دفترخانه را ندارند و مشاور املاک دانا در اینجا با دریافت یک وکالت کاری از فروشنده می تواند ظرف یک هفته استعلامات مربوطه را دریافت کند و به ازای چنین خدمتی مجدداً مبلغی خوبی را دریافت کند به یاد داشته باشید دوستان عزیزم اصلاً در شغل املاک هیچ موضوعی به عنوان صفر و یک وجود ندارد در املاک شما فقط باید بتوانید با کمی خلاقیت و استراتژی عملکرد خود را طوری انجام دهید که صاحب درآمد شوید

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

خواندن
انگیزه و تلاش - آموزش املاک

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *