در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

به کدام کشور مهاجرت کنیم؟

به کدام کشور مهاجرت کنیم؟

به کدام کشور مهاجرت کنیم؟

 

به کدام کشور مهاجرت کنیم؟

زمانی که صحبت از مهاجرت و زندگی در کشور دیگری پیش می‌آید بسیاری افراد در همان مرحله اول مخالفت می‌کنند و هیچ نظر مثبتی به مهاجرت و تغییر محل زندگی ندارند و از طرفی افراد بسیار دیگری هستند که به دلایل مختلف قصد مهاجرت و زندگی در کشورهای دیگر را دارند.

شرایط مهاجرت برای افراد مختلف

دلایل افراد برای مهاجرت مختلف است و همچنین سلیقه افراد برای زندگی در کشورهای مختلف نیز متفاوت است.
بسیاری از افراد علاقمند هستند در کشورهای آمریکایی زندگی کنند بسیاری در کشورهای اروپایی یا استرالیا یا کانادا و….
همانطور که می‌دانید ورود ایرانیان به بعضی از کشورها به سادگی انجام نمی‌شود و برای ورود به برخی از کشورها باید شرایط خاصی برای دریافت ویزا وجود داشته باشد به همین دلیل است که بسیاری از ایرانیان کشورهایی مثل دبی ،ترکیه ، قبرس ، عمان و یا کشورهای آسیای شرقی را برای مهاجرت و زندگی انتخاب می‌کنند.

دریافت ویزا و اقامت برای مهاجرت

یکی از بزرگترین دغدغه‌های ایرانیان برای مهاجرت به کشورهای خارجی دریافت اقامت برای زندگی می‌باشد و از طرفی متاسفانه بعضی از ایرانیان که به صورت قاچاقی و پناهندگی وارد کشورهای دیگر می‌شوند که در نهایت مشکلات زیادی را برای خود و خانواده ایجاد می‌کنند.

خواندن
تغییر کاربری زمین زراعی و کشاورزی به مسکونی

هدف از مهاجرت به کشور دیگر چیست؟

در مرحله اول شما باید برای خود تعیین کنید که هدف و انگیزه شما از مهاجرت به کشورهای دیگر چیست و برای این اقدام خود دلایلی بیاورید تا شما را مجاب کند که مشکلات و مسائلی که در مسیر مهاجرت وجود دارد را تحمل کنید.
در مرحله دوم باید مشخص کنید که آیا شرایط زندگی شما و فرهنگ شما با کشوری که برای مهاجرت در نظر گرفته‌اید برابر است یا خیر؟
نکته بسیار مهمی که متاسفانه بسیاری از ایرانیان به آن توجه نمی‌کنند این است که مهاجرت در ذات خود مشکلات بسیار زیادی دارد و برای کسی که اقدام به مهاجرت می‌کند مساوی ساخت یک زندگی مجدد از صفر می‌باشد. پس باید شرایط مالی و سنی افراد خانواده را بررسی کنید و بسیار مورد توجه قرار دهید.

رفاه و امنیت بیشتر برای مهاجرت

بسیاری از افرادی که قصد خروج از کشور و مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند دلیل امنیت و رفاه بیشتر و آزادی را در اولویت دلایل خود می‌گذارند.
در حال حاضر با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای مهاجرت به ایرانیان ویزا نمی‌دهند و ایرانیان اجازه ورود به هر کشوری را ندارند، ترکیه و قبرس و همچنین بعضی از کشورهای عربی می‌تواند مقصد خوبی برای خواسته ایرانیان باشد که هم امنیت و هم آرامش و هم آزادی را یکجا در اختیار داشته باشند.

مهاجرت و زندگی در قبرس

خوشبختانه کشور قبرس شمالی جزو کشورهایی است که ایرانیان را بدون دریافت ویزا راه می‌دهد و با شرایط بسیار ساده و آسان می‌توان در آن اقامت گرفت تا به زندگی و تحصیل مشغول شد.
نکته جالب‌تر اینکه شما می‌توانید با مبالغ بسیار پایین در قبرس شمالی ملک خریداری کنید و برای خود و خانواده‌تان اقامت دریافت کنید.
به طور مثال شما با مبلغ ۵ میلیارد تومان می‌توانید یک آپارتمان دو خوابه نوساز در شهر فاماگوستا خریداری کنید و یا با مبلغ تمام شده ۷ میلیارد تومان یک واحد پیش خرید کنید که با پرداخت ۳۵ درصد ابتدایی آن و اقساط بدون بهره ظرف دو سال اقامت خود و خانواده‌تان را دریافت کنید.

خواندن
اجاره مغازه در قبرس شمالی

پشتیبانی در واتس آپ یا تلگرام ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ +۹۰۵۳۳۸۴۵۰۳۵۹ . .

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *