در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

سرمایه گذاری منطقی در قبرس شمالی

سرمایه گذاری منطقی در قبرس شمالی

 

سرمایه گذاری منطقی در قبرس شمالی

سرمایه گذاری منطقی در قبرس شمالی

قبرس شمالی در ۵ سال گذشته بسیار تغییر کرده است و تنها افرادی که ظرف ۵ سال گذشته در قبرس شمالی بوده‌اند متوجه این تغییر عظیم و همچنین ورود سرمایه‌گذاران خارجی جهت ساخت و سازهای پروژه‌های کلان به این کشور خواهند شد.

سرمایه‌گذاران در قبرس شمالی از چه کشورهایی هستند؟

سرمایه‌گذاران بسیاری از روسیه ، انگلستان ، و کشورهای اروپایی برای خرید ملک به قبرس شمالی آمده‌اند و با توجه به اینکه قیمت‌های ملک در حال حاضر در قبرس شمالی بسیار پایین می‌باشد و همچنین این افراد مبالغ خود را به صورت دلار پوند و یا یورو پرداخت می‌کنند برای آنها بسیار ارزان تمام می‌شود.
نکته قابل توجه و جالبی که برای سرمایه‌گذاران وجود دارد این است که آنها می‌توانند املاک خریداری شده را بدون بهره و سود به صورت اقساط چند ساله پرداخت نمایند.

سرمایه‌گذاری ایرانیان در قبرس شمالی

ایرانیان جزو مردمانی هستند که معمولاً به مهاجرت و سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی علاقمند هستند در حال حاضر قبرس شمالی مورد توجه بسیاری از ایرانیان از جمله سرمایه‌گذاری و مهاجرت و زندگی قرار گرفته است.
نکته بسیار جالب این است که شما اگر ملک خود را در ایران با مبلغ حداقل ۵ میلیارد تومان بفروشید می‌توانید در قبرس شمالی یک پروژه نوساز خریداری کنید و یا در پروژه‌های پیش خرید سرمایه‌گذاری کنید.
توجه داشته باشید که در قبرس شمالی خرید ملک اجاره منزل و خرید اتومبیل به صورت پوند انگلستان می‌باشد پس شما با این سرمایه‌گذاری می‌توانید ارزش پول خود را حفظ کنید و همچنین از تورم عقب نمانید

خواندن
زندگی نامه استیون هاوکینگ

پشتیبانی در واتس آپ یا تلگرام ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ +۹۰۵۳۳۸۴۵۰۳۵۹ . .

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *