0

هنر بله گفتن – آموزش املاک

هنر بله گفتن

هنر بله گفتن فرصت ها را با دید بهتر ببینیم
اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که هر روز از طرف دنیا به واسطه افراد و شرایط مختلف برای شما فرصت های ایجاد می شود تا بتوانید رشد کنید.
از آنجایی که ما انسان ها ذاتا در برابر تغییر در زندگی مقاومت می کنیم.
بسیاری از فرصت هایی که در سر راه ما قرار می‌گیرد را نمی بینیم.

هنر بله گفتن
اگر همین الان شخصی به ما ایده جدیدی در مورد کسب و کارمان یا سبک زندگی مان بدهد بدون اینکه فکر کنیم در برابر آن مقاومت می‌کنیم و ایده او را رد می‌کنیم.
یا حتی اگر دوستی ما را به جایی دعوت کند که نسبت به افراد آن محل شناخت کافی نداشته باشیم به هر بهانه ای شده از رفتن به آن محل خودداری میکنیم.
چون این کار باعث می شود از منطقه امن خود خارج شویم و با افراد و شرایط جدید آشنا شویم که خود این موضوع برای ما ایجاد ترس و استرس می کند.

به ایده های خود جواب مثبت دهید
اگر یاد بگیریم قبل از اینکه در برابر هر ایده و فکر جدیدی مقاومت کنیم و جواب رد به آن بدهیم کمی فکر کنیم و اگر به ظاهر ایده خوبی بود در چند قدم اول با آنید همراه شویم متوجه میشویم که زندگی ما به شدت و به سرعت تغییر می‌کند و روند پیشرفت و موفقیت را پیش می گیرد

گاهی نیاز هست روش و سبک زندگی خود را تغییر دهیم و گاهی نیاز هست برای این که دنیا را از دید دیگر و روش دیگر ببینیم به بعضی از پیشنهادات که در گذشته نه می گفتیم و با آن مخالفت می‌کردیم بله بگوییم اگر هر روز همان رفتار و اعمالی را انجام میدهید که دیروز انجام میدادی پس در زندگی تو تغییر و اتفاق خاصی رخ نخواهد داد ولی گاهی باد بله گفتن و تاییدهای می توانید سرنوشت و مسیر زندگی خود را تغییر دهید باید سعی کنید با افراد جدید شرایط جدید و فرصت های جدید آشنا شوید

خواندن
ارتباط با خدا - آموزش املاک

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *