در مشاور شو ما مشاوران جویای کار را معرفی میکنیم
0

فکر مثبت – آموزش املاک

فکر مثبت

فکر مثبت افکار مثبت و منفی
بعضی افراد به افکار مثبت و منفی اعتقادی ندارند و تصور می کنند نیرویی به اسم جاذبه در دنیا در افکار آنها اثری ندارد و همه این مسائل از جانب خودشان قابل حل است.
اگر دقت کنید متوجه می شوید که اگر روزی را با حال خوب شروع کنید و انرژی بالایی داشته باشید در طی آن روز اتفاقات و شرایط خوب بهتری برای شما ایجاد می شود.
در مقابل اگر امروز صبح را با حال بد و انرژی منفی شروع کنید اتفاقات بعد افراد بعد و فرصت های بعد یکی پس از دیگری برای شما نمایان خواهند شد.

هر فرکانسی ارسال کنید همان را دریافت می‌کنید
در هر شرایط و هر ثانیه شما هر حال و فرکانسی داشته باشید همان را برای کائنات و دنیا ارسال میکنید و دقیقا همان انرژی را دریافت می‌کنید.

برای موفقیت انرژی مثبت کافی نیست
بعضی از افراد تصور می کنند برای موفق شدن باید انرژی مثبت داشته باشند و گوشهای بنشینند و با افکار مثبت خود خواسته هایشان را تجسم کنند تا از جانب دنیا و کائنات مهیا شود.

در حالی که در حقیقت اینطور نیست
در مرحله اول شما باید خواسته شفاف و مشخصی داشته باشید و روی آن انرژی مثبت بگذارید یعنی ایمان داشته باشید که می‌توانید آن خواسته را به دست بیاورید.
در مرحله دوم که مهمترین مرحله رسیدن به خواسته ها است باید نسبت به خواسته خود اقدام و عمل داشته باشید.
و در مرحله سوم تداوم و پشتکار در مسیر رسیدن به هدف است که در این راه نشانه هایی از جانب دنیا و کائنات به شما نشان داده خواهد شد تا بتوانید سریعتر به خواسته خود برسید.

خواندن
شغل مشاور املاک - آموزش املاک

خیلی از دوستان مرتب به من می‌گویند ما صبح تا شب افکار مثبت داریم و خواسته و رویایی مان را تجسم میکنیم ولی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد و کم کم امیدمان را از دست داده‌ایم با این مثال موضوع را برای شما روشن می کنند فرض کنید میخواهید مسافرتی به مشهد داشته باشید تصمیم گرفته می‌شود و روی مبل خانه تان در مورد مسیری که باید طی کنید توسط هواپیما هتلی که قرار است اقامت داشته باشید و تفریحاتی که در آنجا قرار است انجام دهید فکر و تجسم می کنید به نظر شما اگر ۱۰ سال آینده را روی مبل منزلتان بنشینید و راجع به این موضوع فکر کنید اتفاقی رخ خواهد داد امکان ندارد اگر تصویر ذهنی و نقشه راه خود را بسازید و سپس اقدام کنید جهت خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل آن زمان است که تجسم و نقشه راه شما به واقعیت تبدیل می‌شود و شما در تاریخی که تعیین شده است به مسافرت می روید دقیقا همین موضوع در زندگی واقعی وجود دارد اگر شما خواسته و هدف و رویایی دارید باید در مسیر رسیدن به آن سخت تلاش و پشتکار داشته باشید

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *