0

راز موفقیت در املاک – آموزش املاک

راز موفقیت در املاک

راز موفقیت در املاک شخصیت مشاورین املاک در جامعه
اگر به فیلم هایی که در طول تاریخ سینمای ایران ساخته شده است نگاهی بیندازید متوجه می شوید که مشاور املاک در این فیلم ها همیشه شخصیت بد داستان را داشته است.
شخصیت مشاور املاک در فیلمها یک فرد کلاهبردار و منفعت جو است. شخصی که همواره به فکر کلاهبرداری و در نهایت به فکر منفعت خود است.

در حالی که حقیقت چیز دیگری است
شغل مشاورین املاک بر خلاف تصور عموم کار بسیار سخت و دشوار و با مسئولیتی است.
اگر مشاورین املاک در جامعه وجود نداشته باشند هیچ کس نمی تواند خرید و فروش ملک خود را بدون دردسر و با سلامت کامل انجام دهد.
به طور مثال تمام اختلافاتی که بین موجر و مستاجر پیش می آید بدون مراجعه به دادگاه توسط مشاورین املاک حل و فصل می‌شود.

راز موفقیت در شغل املاک
بزرگترین راز موفقیت در شغل مشاورین املاک داشتن ” صداقت ” با مشتری است.
برای این موضوع مثال بزنیم
فرض کنید شما سالهاست برای اصلاح پیش آرایشگر خود می روید، به عملکرد و اطمینان کامل دارید و حاضر نیستید ریسک تغییر آرایشگر را به جان خود بخرید.
حتی اگر آرایشگر شما به مدت یک هفته نتواند در محل کار خود حضور پیدا کند، شما حاضر هستید صبر کنید تا در نهایت کار اصلاح را انجام دهد.
حساسیت شغل مشاورین املاک به مراتب بیشتر از این موضوع است. اگر مشتریان از شما صداقت ببینند و متوجه شود که شما قابل اعتماد هستید. تمام امور ملکی خود را به شما می سپارد و به احتمال زیاد طی سال ها تمام موارد ملکی را شما انجام خواهید داد.

خواندن
فروشگاه شیطان - آموزش املاک

موفقیت در کار املاک و در شغل مشاور املاک این است در شغل املاک باید بسیار صبور باشید در طی ۱۵ سال فعالیت حرفه ای در شغل مشاورین املاک چندین قرارداد مشارکت در ساخت را به سرانجام رساند در چند ماه گذشته یک پروژه مشارکت در ساخت و زمان معرفی شد که بسیار درگیر آن هستند که بتوانند به سرانجام برسانم با توجه به اینکه این پروژه دارای ۵ مالک است و هر روز هر کدام از آنها ساز تازه‌ای را می‌نوازند به نوعی مرا کاملا خسته کرده اند و هرچه تلاش می کنند تا بتوانند گره آنها را باز کنم باز به بن‌بست جدیدی برخورد می کنم در شغل املاک باید هدف مشخص داشته باشید و در ضمن به توانایی های خودت ایمان داشته باشی و باور داشته باشید که من هر طور شده و به هر قیمتی شده تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم این کار را انجام دهم متاسفانه افرادی که به تازگی وارد شغل املاک می‌شوند تصور می کنند

محمود رضا غفرانی هستم مدرس و مشاور راهبردی املاک و مستغلات و مدیریت کنترل ذهن در کسب و کار ,
مشاور در زمینه راه اندازی دفاتر املاک
www.mrghofrani.com
www.instagram.com/ghofrani.mr
t.me/ghofranimr

 

اولین مرجع استخدام مشاورین املاک کشور 

https://moshavershoo.ir/
همچنین جهت مشاوره رایگان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با شماره ۰۹۳۵۲۲۳۴۵۶۷ تماس حاصل فرمائید

‫0/5 (0 امتیاز )
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *